PM10, SA10 & HD-CD1

Gestart door xander32, mei 04, 2016, 20:35:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: WimPeu op mei 06, 2016, 07:09:34
Zou wel een fotootje van de achterkant van de PM10 willen zien.  Zou er ook een NA10 komen?




xander32

Het meest opvallende betreft de PM vind ik nu al dat dit een digitale versterker betreft.

Zou dat de richting zijn welke Marantz op zal gaan? Gaat er t.z.t. een PM11s4 komen, of komt er tussen de 14 en 10 serie een serie 12, al dan niet met digitale techniek  :roll:.

Rob46

Erg mooi! En.....toch nog een SA spelert......gedurfd.........

Brutus

Citaat van: Rob46 op mei 06, 2016, 11:37:59
Erg mooi! En.....toch nog een SA spelert......gedurfd.........

Inderdaad en wat zal die dan moeten gaan kosten, als de versterker al een DAC heeft ingebouwd is dat geen reden om voor de SA te gaan. Moet je wel erg fan zijn van cd's om een SA10 (die waarschijnlijk aanzienlijk duurder zal zijn dan de SA11s3 en de SA14s1LE) te kopen.

Aan de andere kant als je het geld hebt liggen en het doet geen pijn  :roll: :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Rob46

Je hebt een punt, de PM heeft inderdaad een DAC on board. Hmmmm ik ben heel erg benieuwd......Het ziet er in ieder geval gelikt uit!

Matt

er zullen altijd puristen blijven gebruik maken van fysieke media...
20jaar geleden vervloekte men vinyl nu is het bezig aan een ferme opmars.
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Brutus

Tja, als ik het geld had liggen en het deed geen pijn deed ik het ook  :-D :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Matt

ik ook...  :schater:

Ik twijfel al enkele maanden, over een cd speler of niet.
Veel cd's zijn goedkoper dan vinyl, bij sacd weegt dit minder op.
Maar nu zijn er veel albums die ik niet koop op vinyl omdat ik ze te duur vind voor wat het maar is. Als je ze dan voor €10 of minder op cd kan kopen dan is dat niet zo erg :)
Natuurlijk zit ik dan nog met een vintage set waar een cd-speler niet heel erg vintage is  :angel:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Brutus

Koop je toch een Yamaha cd-speler 1000 serie of zo......oeps wat zeg ik nu  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

By the way, zo te zien is er geen sprake van een klasse D versterking of ik moet niet goed kijken?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

#25
Citaat van: Brutus op mei 06, 2016, 15:58:37
By the way, zo te zien is er geen sprake van een klasse D versterking of ik moet niet goed kijken?

Vanwege de vrij grote ringkern bedoel je en de hitteschilden? Viel me ook op idd.....normaliter zijn die toch niet zo prominent aanwezig in klas d?
Ik wacht nog maar even met pre-orderen  clown1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

In het midden, tussen de koelribben, daar zitten twee modules welke  verdacht veel op (Hypex) NCore digi amp modules lijken  :wink:.

Citaat van: Zep op mei 06, 2016, 19:23:58
Vanwege de vrij grote ringkern bedoel je en de hitteschilden? Viel me ook op idd.....normaliter zijn die toch niet zo prominent aanwezig in klas d?
Ik wacht nog maar even met pre-orderen  clown1
Citaat van: Brutus op mei 06, 2016, 15:58:37
By the way, zo te zien is er geen sprake van een klasse D versterking of ik moet niet goed kijken?

Zep

Citaat van: xander32 op mei 06, 2016, 19:53:47
In het midden, tussen de koelribben, daar zitten twee modules welke  verdacht veel op (Hypex) NCore digi amp modules lijken  :wink:.

Ok dan, scherp Xander.....hoeven we niet meer te twijfelen  :wink:
Ben benieuwd naar de specs iig  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Btw, Marantz heeft toch opeens zijn zinnen gezet op klasse D....opvallend.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW