Marantzforum Mega M&G | info en inschrijven!

Gestart door Rob46, januari 16, 2016, 19:40:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

ZONDAG 6 MAART 2016 MARANTZ FORUM MEGA M&G
Beste Forumleden,

het voornemen is er om een 2016 M&G te organiseren voor alle Marantz Forum deelnemers.

Datum: zondag 6 maart 2016
Waar  : Harderwijk
Tijd    : 14.00 - 17.00 uur

Dit is niet zo maar een M&G, de bedoeling is om zoveel mogelijk audio -en muziekliefhebbers van het Marantz Forum bij elkaar te brengen. Een M&G waar je 'soortgenoten' kunt ontmoeten, waar met elkaar over onze mooie hobby kan worden gepraat en waar je naar één of twee setjes kunt luisteren, overigens geen Marantz componenten, dat is de beperking. Wel ben ik in afwachting van een set 'Marantz Nostalgie'. Enfin, dit is een basis opzet, misschien hebben jullie nog suggesties? Ik heb er een thema aan gekoppeld: Streaming Audio (waarschijnlijk via HDD vanwege het ontbreken van een 'vaste internet' aansluiting), maar primair is het dus een M&G.

Ik heb de medewerking gekregen van Hans Audio uit Hoorn én uiteraard van het Moderaat Marantz Forum om dit mogelijk te maken. Vanuit mijn werk is de locatie (kosteloos) ter beschikking gesteld. Om een hapje en drankje mogelijk te maken vraag ik een kleine bijdrage van €5,00 per deelnemer (Betaalgegevens volgt nog).

In de volgende post kan je je voor deze M&G opgeven. Uiterlijk 27 februari 2016 wil ik een go-or-no-go bekend maken, dit is afhankelijk van het aantal deelnemers van deze M&G.

ZONDAG 6 MAART 2016 MARANTZ FORUM MEGA M&G

Rob46

#1
INTERESSE CHECK

Ik ben er bij!  hello  Graag naam er bij en kopiëren in volgende post  :yes:

1. Rob46
2. WimPeu

xander32

Ik moet direct afhaken, heb reeds een feestje dan. Jammer  :|.

Maurice

Mooi initiatief, die wij dan ook graag ondersteunen!
Zojuist de aankondiging als nieuwsbericht op de frontpage gezet en de informatie in een nieuwsbrief naar alle leden verstuurd.
Hopelijk komt er een grote opkomst!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RonaldW

Helaas, op 6 Maart komt Abraham mij bezoeken en kan ik moeilijk van mijn eigen feestje weg blijven😫
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

WilliamB

Citaat van: Rob46 op januari 16, 2016, 19:42:37
INTERESSE CHECK

Ik ben er bij!  hello  Graag naam er bij en kopiëren in volgende post  :yes:

1. Rob46
2. WilliamB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

MA5A

Gezien de afstand (1400+ kilometer) niet echt handig voor mij.
Wel een leuk initiatief  hello

AkTeVox


xander32

Citaat van: Maurice op januari 16, 2016, 21:16:18
Mooi initiatief, die wij dan ook graag ondersteunen!
Zojuist de aankondiging als nieuwsbericht op de frontpage gezet en de informatie in een nieuwsbrief naar alle leden verstuurd.
Hopelijk komt er een grote opkomst!

:gp:

pameijer

Ik zla het even overleggen met het thuisfront, maar moet wel lukken denk ik . Is er nog de mogelijkheid om je eigen apparatuur mee te nemen?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WimPeu

ik kan wel, kom de avond ervoor net terug van de wintersport. Lijkt mij gezellig. Count me in.  HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pietjepc

Hmm, even zien of ik op het werk iets kan regelen...
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

robasto

Hartstikke goed initiatief. Zou er graag bij zijn. Kom die zondag echter net teruggereden van wintersport. Zul je net zien ...   Zonde.
The desire to know is natural to all good people.

Rob46

Citaat van: pameijer op januari 16, 2016, 22:53:25
Ik zla het even overleggen met het thuisfront, maar moet wel lukken denk ik . Is er nog de mogelijkheid om je eigen apparatuur mee te nemen?

Maar natuurlijk PaMeijer!! Als deze M&G doorgaat, dan verneem ik wel van je wat je meeneemt.....