Hier heb ik leuke en minder leuke herinneringen aan......

Gestart door Rob46, juli 14, 2015, 14:31:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Singeltje van First Blood, Soul Dracula. Op de basisschool gebruikt bij een heus spookhuis...

Rob46

Eerste verkering uit. Singel versleten van Foreigner, That was Yesterday

Rob46

Mijn film: Ennio Morricone; One Upon a Time in The West. The man With The Harmonica.....alsof je terug in de tijd wordt gezet......vaak gezien....

Rob46

Amazing Grace....heftig nummer gebruikt bij de begravenis van een overleden collega....

jowa

Hey, Soul Sister van Train.
Werd gespeeld tijdens crematie van collega.


Sent from my iPhone using Tapatalk

sjoek

Bryan adams - Summer of 69 (nummer pepte me altijd op voor het skeeleren en hardfietsen)

George harrison - Ive got my mind set on you (nummer werd gedraait op de radio in de auto net nadat ik mijn huidige vriendin heb ontmoet)
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Cornelis1921

Citaat van: sjoek op juli 14, 2015, 20:51:08
Bryan adams - Summer of 69 (nummer pepte me altijd op voor het skeeleren en hardfietsen)

George harrison - Ive got my mind set on you (nummer werd gedraait op de radio in de auto net nadat ik mijn huidige vriendin heb ontmoet)
Heb jij de topictitel wel goed gelezen sjoek?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

sjoek

Citaat van: Cornelis1921 op juli 15, 2015, 09:35:25
Heb jij de topictitel wel goed gelezen sjoek?

ho sorry heb de topictitel iets te snel gelezen mijn fout :oops: :oops:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

AkTeVox

Citaat van: Rob46 op juli 14, 2015, 14:31:31
Singeltje van First Blood, Soul Dracula. Op de basisschool gebruikt bij een heus spookhuis...

Dat vond ik nou een echte disco knaller!! Net zoals CJ & Co met Devil's Gun, stammen beide uit 1977.  :wink:
Heerlijke muziek voor op die dikke bandrecorders.


https://www.youtube.com/watch?v=Z-ph-qW41F8


https://www.youtube.com/watch?v=wHG0fzxwg3E

xander32

#9

http://youtu.be/4NL1wqc9rGE


... hèt intro van mijn favo live Muse nummer. Nu reeds vier keer live mogen horen, steeds weer kippevel  :yes:.


Citaat van: Rob46 op juli 14, 2015, 14:33:52
Mijn film: Ennio Morricone; One Upon a Time in The West. The man With The Harmonica.....alsof je terug in de tijd wordt gezet......vaak gezien....

Vinyl_Fuchs

Leuke: Push it van Salt-n-Peppa. Eerste singletje; Blueberry Hill van Fats Domino (favoriet van mijn vader)
Minder leuke, maar wel indrukwekkende:
1e "Private Investigations" - Dire Straits" (Begrafenis van het mooiste meisje van de middelbare school: surfkampioene, had zo in O'neill agenda kunnen poseren)
2e "Michel" - Anouk (Begrafenis van de ex-vriendin van onze toenmalige doelman: hadden pas net relatie verbroken)
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.