Gordijnen

Gestart door Rob46, juli 14, 2015, 14:29:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: Zep op februari 13, 2016, 19:28:30
Muziek met de gordijnen dicht klinkt toch echt veel beter.

Wat mij doorgaans wel stoort tijdens het muziek luisteren is wanneer mijn vriendin op en neer loopt door de huiskamer. Niet alleen omdat ik me dan minder kan concentreren op de muziek, maar vooral omdat ik een verstrooiing in het geluidsbeeld ervaar. Akoestiek is op zijn best als er niets door de kamer beweegt. Dus muziek luisteren is vooral het stilzitten van mijn vriendin en heb ik het storende element tot een minimum weten te beperken door haar een dikke badjas (voor de demping) te laten dragen voor die momenten dat ze mijn glas moet bijvullen.

Gelukkig is ze sowieso gewend aan de concessies die ze moet doen binnen onze relatie met betrekking tot mijn audio-hobby. Maakt het allemaal een stuk makkelijker, het zijn de kleine dingen die meetellen in het audio gebeuren toch?

:schater:     Grappig en nu blijkt dat zij de baas is.   :-D byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Bierbraker

Citaat van: Zep op februari 13, 2016, 19:28:30
Muziek met de gordijnen dicht klinkt toch echt veel beter.

Wat mij doorgaans wel stoort tijdens het muziek luisteren is wanneer mijn vriendin op en neer loopt door de huiskamer. Niet alleen omdat ik me dan minder kan concentreren op de muziek, maar vooral omdat ik een verstrooiing in het geluidsbeeld ervaar. Akoestiek is op zijn best als er niets door de kamer beweegt. Dus muziek luisteren is vooral het stilzitten van mijn vriendin en heb ik het storende element tot een minimum weten te beperken door haar een dikke badjas (voor de demping) te laten dragen voor die momenten dat ze mijn glas moet bijvullen.

Gelukkig is ze sowieso gewend aan de concessies die ze moet doen binnen onze relatie met betrekking tot mijn audio-hobby. Maakt het allemaal een stuk makkelijker, het zijn de kleine dingen die meetellen in het audio gebeuren toch?


sjoek

Citaat van: xander32 op februari 13, 2016, 07:24:17
Ik laat mij graag door jou adviseren; hebben nog omruilgarantie  :yes:.



Geduld is een schone zaak... mischien als de plantjes volgroeid zijn dat het dan beter word :-P HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Maus

Citaat van: Zep op februari 13, 2016, 19:28:30
Muziek met de gordijnen dicht klinkt toch echt veel beter.

Wat mij doorgaans wel stoort tijdens het muziek luisteren is wanneer mijn vriendin op en neer loopt door de huiskamer. Niet alleen omdat ik me dan minder kan concentreren op de muziek, maar vooral omdat ik een verstrooiing in het geluidsbeeld ervaar. Akoestiek is op zijn best als er niets door de kamer beweegt. Dus muziek luisteren is vooral het stilzitten van mijn vriendin en heb ik het storende element tot een minimum weten te beperken door haar een dikke badjas (voor de demping) te laten dragen voor die momenten dat ze mijn glas moet bijvullen.

Gelukkig is ze sowieso gewend aan de concessies die ze moet doen binnen onze relatie met betrekking tot mijn audio-hobby. Maakt het allemaal een stuk makkelijker, het zijn de kleine dingen die meetellen in het audio gebeuren toch?

De kleur badjas maakt ook nog uit, hangt weer af van de soort muziek.

Ik word ook door haar afgeleid als ze rondloopt, ligt er meer aan dat ik er graag naar kijk denk ik..

Zep

Citaat van: Maus op februari 14, 2016, 21:51:30
De kleur badjas maakt ook nog uit, hangt weer af van de soort muziek.

Ik word ook door haar afgeleid als ze rondloopt, ligt er meer aan dat ik er graag naar kijk denk ik..

Je moet het vooral simpel houden en niet teveel keuzes geven....vooral wat kleuren betreft kunnen vrouwen erg lang dralen. En met die badjas aan ben je sowieso minder afgeleid om er naar te kijken toch?  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*