Mega M&G Winter 2015/2016

Gestart door Rob46, juli 14, 2015, 11:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: 211 op november 11, 2015, 21:47:13
Ha, mijn wekkerradio wil ik met alle plezier meenemen.

Maar de installatie uit mijn woonkamer inpakken, transporteren, uitpakken, tentoonstellen, weer inpakken, weer transporteren, weer uitpakken en thuis weer opstellen...???

Hmmmm.. toch maar niet. Een heel leven van selecteren, kopen, verkopen... om te komen waar ik nu ben, waar ik vreselijk van geniet maar ook vreselijk zuinig op ben() in de waagschaal stellen...??

Hmmmm, sorry... nogo...

Gekkenwerk inderdaad  clown1. Ik pak gewoon mijn kleine speakertjes, neem misschien een Apple TV mee en alles is klaar om te spelen. Eén doos en een binnenzak, ready to go.  HB  Klinkt ook nog eens goed, heel goed  :lol:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

211

Citaat van: pameijer op november 11, 2015, 23:14:53
Gekkenwerk inderdaad  clown1. Ik pak gewoon mijn kleine speakertjes, neem misschien een Apple TV mee en alles is klaar om te spelen. Eén doos en een binnenzak, ready to go.  HB  Klinkt ook nog eens goed, heel goed  :lol:

Ik heb nog wel D-klasse eindbak die ik mee kan nemen. Als iemand anders voor een setje luidsprekers  zorgt (200-600 Watt) en een voorversterker...
Zolang je maar geniet....

xander32

Een mooi gebaar, maar volle zalen  :no:.


:-D

Citaat van: pameijer op november 11, 2015, 23:14:53
Gekkenwerk inderdaad  clown1. Ik pak gewoon mijn kleine speakertjes, neem misschien een Apple TV mee en alles is klaar om te spelen. Eén doos en een binnenzak, ready to go.  HB  Klinkt ook nog eens goed, heel goed  :lol:

WilliamB

Citaat van: 211 op november 11, 2015, 21:47:13
Ha, mijn wekkerradio wil ik met alle plezier meenemen.

Maar de installatie uit mijn woonkamer inpakken, transporteren, uitpakken, tentoonstellen, weer inpakken, weer transporteren, weer uitpakken en thuis weer opstellen...???

Hmmmm.. toch maar niet. Een heel leven van selecteren, kopen, verkopen... om te komen waar ik nu ben, waar ik vreselijk van geniet maar ook vreselijk zuinig op ben() in de waagschaal stellen...??

Hmmmm, sorry... nogo...
Het zal inderdaad erg moeilijk worden. Ook ik neem niet zo maar iets mee. Misschien mijn Phonar's omdat dit een onbekend merk is.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

QuattroNL

Ik ga er even niet van uit dat iedereen z'n gear moet moet/gaat nemen. Zou wat worden.

Nogmaals: het lijkt me erg leuk om te komen. Gewoon een grote groeps M&G  HB  pompom
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

WilliamB

Citaat van: QuattroNL op november 13, 2015, 17:08:40
Ik ga er even niet van uit dat iedereen z'n gear moet moet/gaat nemen. Zou wat worden.

Nogmaals: het lijkt me erg leuk om te komen. Gewoon een grote groeps M&G  HB  pompom
Al is het maar omelkaar weer eens te ontmoeten.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Een american party; iedereen brengt wat mee.

Marvin

Een aula of iets van diens omvang vraagt om een setje die daar mee overweg kan. Daar ga je met een paar ranke zuiltjes een teleurstelling tegemoet. Niet bedoeld als sneer, want die zullen het thuis echt wel super strak doen. Als iemand nou z'n brute versterker mee sleurt doe ik een duit in het zakje aangaande de luidsprekers. Laptopje met teveel muziek kan ik ook nog wel onder de bijrijdersstoel kwijt. Als een ander dan een te gek gave DAC regelt hebben we een top dag. (Wifi voor de bediening zou wel fijn zijn).

Uiteraard onder voorbehoud van dienstrooster, locatie en animo.

Rob46

Ik lees veel positieve berichten, dat doet mij goed en geeft mij de motivatie om een en ander op te pakken. Ook worden er goede ideeën gelanceerd. Ik kom nog 'op het net' terug.

Blijf vooral met suggesties komen en berichtjes dat je dit initiatief ziet zitten. Datum, locatie en bijzonderheden volgen nog. Ik zal een voorstel lanceren....

xander32

Goed bezig Rob. Wellicht zijn er forumleden die jou, daar waar nodig, willen/kunnen ondersteunen?


Citaat van: Rob46 op november 14, 2015, 09:12:50
Ik lees veel positieve berichten, dat doet mij goed en geeft mij de motivatie om een en ander op te pakken. Ook worden er goede ideeën gelanceerd. Ik kom nog 'op het net' terug.

Blijf vooral met suggesties komen en berichtjes dat je dit initiatief ziet zitten. Datum, locatie en bijzonderheden volgen nog. Ik zal een voorstel lanceren....

Rob46

#25
Het volgende staat in de planning:
- een Marantz Forum Super M&G
- welke in Harderwijk plaats zal vinden (locatie en catering zal door mij geregeld worden)
- in de maand febuari 2016
- op een zondagmiddag
- met als doelstelling natuurlijk de M&G
- met als 'opleuking' een aantal sets die te beluisteren zijn
- in lokalen met verlaagd plavonds, vloerbedekking en gordijnen
- met hapje en drankje (ik denk aan een kleine bijdrage per forumlid)
- ik weet nog niet of deze M&G met eventuele partner zal moeten plaatsvinden?

Als ik een concrete datum heb, dan zal ik een interesse check lanceren. Aan de hand van het aantal deelnemers zal de Marantz Forum Super M&G 2016 doorgang vinden of niet.

pameijer

TOP idee! Ik ben er zeker bij als er geen andere dringende afspraken zijn. Leuk zeg  hello

En ik kan altijd nog vrouw en kinderen bij het Dolfinarium dumpen  :-D
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Cornelis1921

Toppie, Rob! pompom Alleen moet ik dan nog nog vervoer naar de locatie in Harderwijk zien te regelen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Dat gaat ongetwijfeld goed komen Cor!

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *