De set van Erik.

Gestart door erik62, april 12, 2015, 10:31:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik62

Klopt. Bij audio expert. Goede inruilprijs voor de liuto s mogen ontvangen en de prijs voor de Cremona s was erg,erg zacht.
Ik heb vele jaren geluisterd naar de Axis en was er vast  van overtuigd dat DIT mijn laatste luidsprekers zouden zijn. Ben blij dat de Cremonas er nu staan. Niet  dat het ook maar IETS zegt maar de vele lovende recensies kan ik alleen maar onderschrijven. Het is nu echt genieten.......

xander32

 pompom

Zijn er ook al foto's van de beauty's?

Citaat van: erik62 op januari 08, 2019, 07:41:11
Klopt. Bij audio expert. Goede inruilprijs voor de liuto s mogen ontvangen en de prijs voor de Cremona s was erg,erg zacht.
Ik heb vele jaren geluisterd naar de Axis en was er vast  van overtuigd dat DIT mijn laatste luidsprekers zouden zijn. Ben blij dat de Cremonas er nu staan. Niet  dat het ook maar IETS zegt maar de vele lovende recensies kan ik alleen maar onderschrijven. Het is nu echt genieten.......

bramdg

Citaat van: xander32 op januari 08, 2019, 20:32:50
pompom

Zijn er ook al foto's van de beauty's?


Kijk ook uit naar de foto's  :kwijl:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

erik62

Krijg ze niet geplaatst😭😭😭

Vinyl_Fuchs

Citaat van: erik62 op januari 12, 2019, 16:05:34
Krijg ze niet geplaatst😭😭😭
Account aanmaken op www.postimage.org
(ik neem aan dat je de foto's bedoelt en niet de LS, want dan heb je een groter probleem :lol:)
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Whisper.nl

Je kunt de foto's ook gewoond van je HDD uploaden naar de site hoor.
Alleen mogen ze dan niet al te groot zijn.

met het progje pixresizer kun je ze kleiner maken.

gr Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet