[1 April] Mag ik mijzelf hier even introduceren als nieuwe moderator?

Gestart door Cornelis1921, april 01, 2015, 07:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Cor mag blijven, maar niet als moderator, want Leo blijft voorlopig gewoon als moderator op het forum actief.
Ik wil wel Cor bedanken voor zijn enthousiaste rol in deze grap, om zogenaamd als echte luis in de pels moderator te worden  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

erik62


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#18
Citaat van: Maurice op april 01, 2015, 20:10:12
Overigens vind ik het wel jammer dat Cor niet verwelkomd wordt, juist nu hij een gewaardeerde bijdrage aan het forum kan leveren.
Cor's aanwezigheid, opmerkzaamheid en attentheid lijkt mij juist een enorme pré. En mogelijk kan deze nieuwe rol er ook voor zorgen dat Cor nieuw elan in zijn leven vindt, zich nuttig maken in de maatschappij die Cor soms zo in de steek laat (althans, in zijn beleving).
Gelukkig vormen twee plaaggeesten op het forum met zijn tweeeën niet de maatschappij (die mij volgens Maurice, althans in mijn beleving, mij in de steek gelaten heeft), die gewoon de kans heeft laten liggen zich te verrijken met nog waardevol persoon (al zeg ik dat zelf :wink:). Want wie durft zegt nu te beweren dat niet iedereen even waardevol is? Ik niet in ieder geval. Het niet een kwestie van HOE je het ziet, maar DAT je dat ziet. :angel:

Nogmaals, het was een mooie dag onder de zon. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *