[1 April] Mag ik mijzelf hier even introduceren als nieuwe moderator?

Gestart door Cornelis1921, april 01, 2015, 07:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Beste forumleden.

In de aanloop naar het door Leo te beëindigen moderatorschap heeft Maurice mij onlangs benaderd of ik niet (voorlopig) als ad interim het moderatorschap op mijn schouders kon nemen. Nu, daar moest ik wel even over nadenken hoor, want ik ben op het forum niet geheel onomstreden, en zal dus de eerstkomende periode voorzichtig doch toch ook net zo strikt, overtuigend en met hetzelfde gezag als de overige moderatoren optreden.
Ik hoop dat jullie mij een faire kans willen en ook zullen geven om mij als de gelijke van de rest van het moderatorenteam te zien en te bejegenen. Ik zal op mijn beurt mijn best doen om met waardigheid het moderatorschap uit te oefenen.
Met dank aan Maurice en de overige leden van het moderatorenteam voor het in mij gestelde vertrouwen groet ik u.

Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Blijf het belachelijk vinden. Ook jouw voorstel om alle Accuphase berichten op het forum te gaan bannen. Puur Marantz pfffffff. Wat krijgen we straks ook alle populaire muziek dan maar bannen?
Dan heb jij eindelijk helemaal je zin gekregen. Een puur klassiek, Marantz forum.

RP

marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

Cornelis1921

@joep en @RP,
De soep wordt nooit zo heet gegeten zoals hij wordt opgediend, en belangrijker Maurice is en blijft eigenaar van het forum en kan en zal altijd ingrijpen op het moment dat er niet meer in de geest van de forumregels gemodereerd wordt.


P.S. Ik merk wel dat mijn reputatie onder sommigen dusdanig is dat er behoorlijk op mij gelet zal gaan worden. Goed, dat hoort er dan bij en neem ik voor lief.
Tot zover.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maurice

Citaat van: joep op april 01, 2015, 10:00:14
Blijf het belachelijk vinden. Ook jouw voorstel om alle Accuphase berichten op het forum te gaan bannen. Puur Marantz pfffffff. Wat krijgen we straks ook alle populaire muziek dan maar bannen?
Dan heb jij eindelijk helemaal je zin gekregen. Een puur klassiek, Marantz forum.
Ehhh, heb ik iets gemist? Waar heeft Cor dat voorstel gedaan dan? Is wat mij betreft zeker niet aan de orde, dus accu fanboys, wees niet gevreesd!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

joep


xander32

... dit zou ik daarentegen een geslaagde 1 April grap vinden.
Mocht dat niet het geval zijn, zit ik (nu al geruime tijd) met een mod in mijn banlijst ...

Maurice

Citaat van: xander32 op april 01, 2015, 19:54:57
... dit zou ik daarentegen een geslaagde 1 April grap vinden.
Mocht dat niet het geval zijn, zit ik (nu al geruime tijd) met een mod in mijn banlijst ...
Hmmm, dat is dan niet heel handig! Je bent in elk geval er zelf verantwoordelijk voor om de aanwijzingen van de moderators op te volgen, dus als jij een mod negeert, dan loop je het risico dat dit tot een ban leidt!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Overigens vind ik het wel jammer dat Cor niet verwelkomd wordt, juist nu hij een gewaardeerde bijdrage aan het forum kan leveren.
Cor's aanwezigheid, opmerkzaamheid en attentheid lijkt mij juist een enorme pré. En mogelijk kan deze nieuwe rol er ook voor zorgen dat Cor nieuw elan in zijn leven vindt, zich nuttig maken in de maatschappij die Cor soms zo in de steek laat (althans, in zijn beleving).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

sjoek

allereerst wil ik Cor vanaf hier even heel veel suc6 wensen :-D. ik ken hem niet persoonlijk, en ben nog maar kort lid van dit forum maar voor zover dat ik vanaf hier beoordelen kan lijkt mij de keus voor Cor een goede keus.
Ik vind het dan ook heel jammer hoe hier door sommige mensen gereageerd word op de aanstelling van Cor. Of het jaloezie is of afgunst, of mischien mensen die persoonlijk iets tegen hebben op Cor ik weet het niet maar dan nog vind ik dat je als volwassen mensen toch een nettere formulering kunt typen. Ik had dat ook niet verwacht op dit forum, Ik vond het tot nu toe hier juist altijd een zeer vriendelijk forum waar iedereen elkaar wil helpen met adviezen en alles wat met onze hobby te maken heeft.
dit wou ik toch even kwijt.
en nogmaals suc6 Cor, komt vast goed :-D
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46

Cor, van harte gefeliciteerd! Kan niet anders schrijven dan dat dit je is gegund! Ik onderschrijf hiermee de motivatie van Maurice, het is jou toevertrouwd Cor.  :yes:

jrm

Mmmmm, Cor, bezint eer ge begint!

De datum werkt (nog) niet in je voordeel, dus ik hou nog een slag om de arm.
Echter als muziek liefhebber en klassiek kenner, kan je als mod natuurlijk alle kanten op!

In ieder geval leuk voor je en succes  :yes:

WilliamB

#13
Cor ben je overdag ook zo allert als s'nachts  byebye
En natuurlijk iets langer als een dag uithouden  :-D
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WilliamB

Citaat van: Maurice op april 01, 2015, 20:10:12
Overigens vind ik het wel jammer dat Cor niet verwelkomd wordt, juist nu hij een gewaardeerde bijdrage aan het forum kan leveren.
Cor's aanwezigheid, opmerkzaamheid en attentheid lijkt mij juist een enorme pré. En mogelijk kan deze nieuwe rol er ook voor zorgen dat Cor nieuw elan in zijn leven vindt, zich nuttig maken in de maatschappij die Cor soms zo in de steek laat (althans, in zijn beleving).
Welkom Cor  byebye
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3