[1 April] Cornelis1921 nu moderator!

Gestart door Maurice, april 01, 2015, 07:40:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

#15
Jij had hem volgens mij, net als Marco, in een heel vroeg stadium al door en je gaf een hele mooie voorzet mbt de activiteiten die ik naast het forum er nog op na houd. Ik weet dat jij elk jaar als een tijger het forum op 1 april in de gaten houdt op afwijkingen, het resultaat is ernaar  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Het leuke is nu natuurlijk dat niet iedereen kan zeggen ik had de grap door. Het is allemaal terug te lezen.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik in het verleden er ook flink ben ingestonken.

Goede grap mannen!

Marvin

Afscheid van Leo kon ik me nog wel voorstellen. Aanstelling van Cor niet, sorry Cor. Zag het al voor me, een verwijderde post verwijten aan een falende maatschappij.  [emoji6][emoji1]

Cornelis1921

Citaat van: marvin op april 01, 2015, 22:54:15
Afscheid van Leo kon ik me nog wel voorstellen. Aanstelling van Cor niet, sorry Cor. Zag het al voor me, een verwijderde post verwijten aan een falende maatschappij.  [emoji6][emoji1]
Die maatschappij van ons faalt meer en vaker dan jij denkt, Marv, en dat ligt aan iedereen, dus ook aan mij. Alleen niemand, echt niemand, kan hier iets aan doen. (Hadden zij Arthur Schopenhauer toentertijd maar aan de vrouw moeten helpen... :-D :wink:)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Inderdaad een goede grap.Zelfs als je deze door had was die nog leuk. :schater:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

joep

Citaat van: lo op april 01, 2015, 22:28:10
Jij had hem volgens mij, net als Marco, in een heel vroeg stadium al door en je gaf een hele mooie voorzet mbt de activiteiten die ik naast het forum er nog op na houd. Ik weet dat jij elk jaar als een tijger het forum op 1 april in de gaten houdt op afwijkingen, het resultaat is ernaar  HB

Ja, was leuk gisteren.
Vooral het meehuilen met de wolven. Cor zou zomaar als moderator Accuphase gaan bannen en daarna populaire muziek en Lo zou een tweede Jos Verstappen zijn geworden. Het is heel moeilijk om je op 1 april geloofwaardig te doen overkomen vandaar mij berichtjes. Hoewel ik echt niet in het complot zat.

Cornelis1921

Citaat van: joep op april 02, 2015, 10:11:45
Ja, was leuk gisteren.
Vooral het meehuilen met de wolven. Cor zou zomaar als moderator Accuphase gaan bannen en daarna populaire muziek en Lo zou een tweede Jos Verstappen zijn geworden. Het is heel moeilijk om je op 1 april geloofwaardig te doen overkomen vandaar mij berichtjes. Hoewel ik echt niet in het complot zat.
I.i.g. ook mijn dank hiervoor Joep; goeie zet! :yes: notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *