[1 April] Cornelis1921 nu moderator!

Gestart door Maurice, april 01, 2015, 07:40:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Met het spijtige vertrek van Leo ben ik afgelopen week op zoek gegaan naar een waardige opvolger.
Deze meen ik te hebben gevonden in onze welbekende Cornelis1921, oftewel, gewoon Cor.
Altijd aanwezig, altijd paraat met hulp en een praatje en dat dag en nacht (of is het nu nacht en dag?).

Succes Cor met deze nieuwe taak op het forum!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

audiof. zonder budget

Hoezeer ik Cor ook een warm hart toedraag, kan ik me niet onttrekken aan een 1 april grap. Soms is iets gewoon te ongeloofwaardig clown1 clown1
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Cornelis1921

Citaat van: Maurice op april 01, 2015, 07:40:02
Met het spijtige vertrek van Leo ben ik afgelopen week op zoek gegaan naar een waardige opvolger.
Deze meen ik te hebben gevonden in onze welbekende Cornelis1921, oftewel, gewoon Cor.
Altijd aanwezig, altijd paraat met hulp en een praatje en dat dag en nacht (of is het nu nacht en dag?).

Succes Cor met deze nieuwe taak op het forum!
Bedankt Maurice, en vooral ook voor het gestelde vertrouwen in mij; de beslissing om het moderatorschap uiteindelijk op mij te nemen was geen eenvoudige. Ik hoop dan ook een goed moderator te zijn.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Floris

Dat moderatieschap van cor  is peanuts.

Ik heb uit welingelichte bronnen vernomen dat cor intensief contact heeft gehad met dijsselbloem en zalm, voor een ordentelijke herintoductie mbt een geslaagde beursgang van abnamro..
:zzz: :roll:

jowa

Humor. Veel succes vandaag met het moderatorschap Cor. Morgen zien we wel of Maurice weer een goede poets er van heeft gemaakt, want reacties zat :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cornelis1921

#5
Citaat van: Floris op april 01, 2015, 08:16:50
Dat moderatieschap van cor  is peanuts.

Ik heb uit welingelichte bronnen vernomen dat cor intensief contact heeft gehad met dijsselbloem en zalm, voor een ordentelijke herintoductie mbt een geslaagde beursgang van abnamro..
:zzz: :roll:
Ik merk dat ik niet echt serieus wordt genomen door sommigen van jullie en dat terwijl al aan mijn vijfde jaar als lid van het forum bezig ben. Maurice heeft mij dan ook vooral gevraagd vanwege het hebben van beschikbaarheid aan tijd èn mijn ervaring; ik heb nu al meer Marantzforumlidervaring dan toen Leo enkele jaren geleden toetrad tot het moderatoren team. Die ervaring valt als argument niet te verwaarlozen noch te ontkennen.
Natuurlijk, voor anderen ben ik gemakkelijke kop van Jut. Doch ik hoop dat jullie ooit zullen begrijpen dat ook ik als  persoon mijn serieuze en voor het moderatorschap bekwame eigenschappen heb. Beter gezegt: ik heb nog nooit iemand gepiepeld zoals ik gepiepeld ben. Ik hoop dan ook een serieuze kans te krijgen zoals alle moderatoren kregen bij aanvang van hun taak.
Voor nu: Let's make the best out of it! :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Citaat van: Cornelis1921 op april 01, 2015, 13:45:23
Ik merk dat ik niet echt serieus wordt genomen door sommigen van jullie en dat terwijl al aan mijn vijfde jaar als lid van het forum bezig ben. Maurice heeft mij dan ook vooral gevraagd vanwege het hebben van beschikbaarheid aan tijd èn mijn ervaring; ik heb nu al meer Marantzforumlidervaring dan toen Leo enkele jaren geleden toetrad tot het moderatoren team. Die ervaring valt als argument niet te verwaarlozen noch te ontkennen.
Natuurlijk, voor anderen ben ik gemakkelijke kop van Jut. Doch ik hoop dat jullie ooit zullen begrijpen dat ook ik als  persoon mijn serieuze en voor het moderatorschap bekwame eigenschappen heb. Beter gezegt: ik heb nog nooit iemand gepiepeld zoals ik gepiepeld ben. Ik hoop dan ook een serieuze kans te krijgen zoals alle moderatoren kregen bij aanvang van hun taak.
Voor nu: Let's make the best out of it! :yes:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

De oplettende kijker heeft het natuurlijk allang gezien dat dit een grap is  :wink:

clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: TurboMarco op april 01, 2015, 13:59:04
De oplettende kijker heeft het natuurlijk allang gezien dat dit een grap is  :wink:

clown1
Hoezo Marco? Verklaar je nader! stupid
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Ja Marco maak een einde aan deze nachtmerrie. Want 5 één april grappen is een beetje veel hier op het forum.

Cornelis1921

Citaat van: joep op april 01, 2015, 14:16:25
Ja Marco maak een einde aan deze nachtmerrie. Want 5 één april grappen is een beetje veel hier op het forum.
Ik denk dat Leo zich wel een ander afscheid als moderator had voorgesteld. :-(
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Citaat van: joep op april 01, 2015, 14:16:25
Ja Marco maak een einde aan deze nachtmerrie. Want 5 één april grappen is een beetje veel hier op het forum.
Hint :
http://marantzforum.nl/forum/index.php?action=groups;sa=members;group=22
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

En Marco zag het scherp, het is inderdaad 1 april en waren ook diverse aanwijzingen  clown1
Overigens heb ik er op het forum maar twee gezien, Cor's aankondiging en Lo's vertrek. Wat zijn de andere drie Joep?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Mijn postings, m.a.w. het meehuilen met de wolven in het bos.  HB