[1 April] Beeindiging moderatorschap

Gestart door lo, april 01, 2015, 00:03:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

In goed overleg met de eigenaar van het forum Maurice heb ik vandaag besloten mijn rol van moderator, na inmiddels al een aantal jaren in deze rol actief te zijn geweest, te beeindigen. Naast de audiohobby en het Marantz forum ben ik al gedurende een langere periode meer tijd kwijt aan opkomende andere hobby's. Zoals het zich nu laat aanzien gaat de te investeren tijd daarin alleen maar toenemen en ben ik genoodzaakt om tot deze keuze te komen. Ik wil iedereen hartelijk danken voor de steun die ik in de loop van de tijd heb mogen ontvangen. Van Maurice heb ik begrepen dat hij nadenkt over een waardig vervanger voor mij, en dat hij mogelijk al iemand op het oog heeft die mijn taken op een goede manier voort kan zetten.

Leo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Beste Leo,
Mag ik jou, als meerjarig lid, hartelijk danken voor jouw bewezen diensten als moderator van het dit prachtige forum. Ik denk dat velen met mij jou zullen herinneren als iemand met hart voor de zaak en als een iemand die het beste voor had met iedereen, maar niet iedereen altijd zijn zin kon geven; zo gaat het nu eenmaal in een gemeenschap: algemeen belang gaat vóór individueel belang. En dat jij in dat laatste uitstekend de balans wist te houden is in één van de vele verdiensten van jou voor dit forum. Tevens zullen wij met jou een deel van de Brabantse gezelligheid in het moderatorenteam verliezen; jouw goedmoedigheid en geduld is typerend voor jouw aanpak, en maakte van van jou een uitstekend moderator, al is het moderatorschap natuurlijk ook altijd teamwork.
Leo, ik hoop jou nog lang te mogen blijven meemaken als lid van het forum. Bedankt voor alles en het ga je goed.
Groet,
Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Kan geen noemenswaardige strubbelingen bedenken.
Dan heb je het dus goed gedaan Leo, bedankt voor bewaken van onze vrede en veiligheid op ons kleine en toch ook best fijne eilandje. 

TurboMarco

#4
 :gp:

Leo, als mede oprichter van dit forum wil ik je bedanken voor je inzet , en ik vond je meer dan waardig om mijn functie als moderator op te volgen . Respect daarvoor .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

#5
Dank voor jouw jaren lange inzet Leo  notworthy.
Deze heb ik steevast als consequent ervaren. En dat zal lang niet altijd even gemakkelijk geweest zijn. Echter/gelukkig, ervaar ik de sfeer op dit forum ook juist als gemoedelijk, men is hier vrij verdraagzaam naar elkander.


Ondanks jouw nieuwe interesses hoop,ik jou zeker nog een keer te treffen tijdens een M&G of iets dergelijks. De deur staat hier iig. voor jou open :yes:.


Citaat van: lo op april 01, 2015, 00:03:06
In goed overleg met de eigenaar van het forum Maurice heb ik vandaag besloten mijn rol van moderator, na inmiddels al een aantal jaren in deze rol actief te zijn geweest, te beeindigen. Naast de audiohobby en het Marantz forum ben ik al gedurende een langere periode meer tijd kwijt aan opkomende andere hobby's. Zoals het zich nu laat aanzien gaat de te investeren tijd daarin alleen maar toenemen en ben ik genoodzaakt om tot deze keuze te komen. Ik wil iedereen hartelijk danken voor de steun die ik in de loop van de tijd heb mogen ontvangen. Van Maurice heb ik begrepen dat hij nadenkt over een waardig vervanger voor mij, en dat hij mogelijk al iemand op het oog heeft die mijn taken op een goede manier voort kan zetten.

Leo

xander32

... achterdocht; er vanuit gaande dat dit geen 1-4-2015 actie betreft :roll:.

Maurice

Was het maar zo Robert!

Ik wil langs deze weg Leo enorm bedanken voor al zijn inzet de afgelopen jaren, het forum is wat het is mede dankzij hem!
Inmiddels heb ik bevestiging van de nieuwe moderator.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

audiof. zonder budget

Er vanuitgaande dat het inderdaad niets met de datum te maken heeft...

Leo Bedankt!!!
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

jowa

Leo voor vandaag bedankt voor de overdracht aan Cor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

joep

#10


Zag het natuurlijk al een tijdje aankomen bij Lo. Hij is inmiddels een tweede Jos Verstappen geworden. Maar dan met brommers (als ik het even oneerbiedig mag zeggen). In ieder geval bedankt voor je inzet hier Lo en veel succes met je nieuwste hobby. We zullen zeker straks in de krant over jouw zoon gaan lezen.

lo

Ik heb inmiddels regelmatig geschreven over mijn "kreidlertje", m'n oude crossertje, wat ik weer in ere aan het herstellen ben. Bij de revisie van het motorblok ben ik met een aantal gasten in contact gekomen waarvan blijkt dat wij in de jaren 74 - 79 bij de zelfde club hebben gereden. Erg leuke contacten aan over gehouden en wordt alleen maar meer. Daarnaast begint mijn zoon, zoals Joep al aangaf, ook steeds nadrukkelijker de wens te uiten om een crosser aan te schaffen. Waar ik in 79 gestopt ben wil hij eigenlijk in mijn voetsporen treden maar dan op een "fabrieks machine". Enige tijd geleden had Zoldar een M&G, helaas had ik mijn zoon al beloofd om samen met hem naar crossmotoren te gaan kijken. We zijn toen bij JTXracing in Cuijk wezen kijken naar een KTM 450 crosser.... brute dingen zijn dat. Zaterdag as gaan we naar Brouwer motorsport in Nijkerk, ook daar staan een aantal KTM 450's second hand te koop. Om de woorden van Joep, die dat goed heeft ingeschat, nog even te memoreren... ik ga zo'n beetje de zelfde rol als Jos Verstappen spelen als mentor en coach van mijn zoon in zijn cross carrière. Jullie begrijpen dat het inmiddels erg veel tijd gaat kosten om jezelf in te lezen, de materie weer eigen te maken, een netwerk opbouwen, op en neer naar de diverse zaken, contact houden met m'n oude crossmaten, mijn kreidlertje verder vervolmaken (moet nog experimenteren met een aantal expansie uitlaten daar deze dingen een hele grote invloed op het vermogen en de karakteristiek daarvan hebben). Daarnaast doe ik ook nog wat aan vrijwilligerswerk wat steeds meer wordt omdat de landelijke organisatie aan het reorganiseren is en er taken, nog niet bekend welke, worden overgeheveld van de landelijke naar de regionale organisaties. Jullie zien het ...... druk druk druk  :-D

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 01, 2015, 00:24:50
Bedankt Leo. Welke hobbies?



Citaat van: joep op april 01, 2015, 09:55:59
Zag het natuurlijk al een tijdje aankomen bij Lo. Hij is inmiddels een tweede Jos Verstappen geworden. Maar dan met brommers (als ik het even oneerbiedig mag zeggen). In ieder geval bedankt voor je inzet hier Lo en veel succes met je nieuwste hobby. We zullen zeker straks in de krant over jouw zoon gaan lezen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Ik zou het ook een zeer slechte grap vinden ...

Een begrijpenlijke keuze van Leo, maar een aderlating voor ons forum; desondanks wens ik hem minstens net zoveel plezier dan dat hij met deze hobby heeft (gehad)  :yes:.


Citaat van: Maurice op april 01, 2015, 07:37:35
Was het maar zo Robert!

Ik wil langs deze weg Leo enorm bedanken voor al zijn inzet de afgelopen jaren, het forum is wat het is mede dankzij hem!
Inmiddels heb ik bevestiging van de nieuwe moderator.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jrm

Leo,

Bedankt voor je inzet voor dit leuke, maar vooral rustige (in de zin van: niet schreeuwerig en schermutselingen) forum, waar we met z'n allen kunnen genieten van onze hobby.

Veel succes met de andere hobbies!

notworthy