Nordost flat 2

Gestart door Hawie, maart 31, 2015, 10:16:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hawie

Hallo,
Ik ben van plan nieuwe kabels te gaan kopen,is er iemand die mij advies kan geven,er werd mij verteld dat nordost de beste kabel is en je hebt flat 2 en flat 4 welke kan ik het best kopen?

Wintertje

Kijk ook eens op de site van jkehifi.nl
en, nee ik heb daar geen aandelen...
mooie interlinks en luidsprekerkabel tegen goede prijzen.

TurboMarco

Je zou ook eens bij Baxshop en Allekabels.nl kunnen kijken , en houd Marktplaats ook goed in de gaten .
Laats via MP heb ik nog een rol van 50 meter voor 30,- kunnen bemachtigen  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid de Flatline Gold (2 Flat ?) (2 x 5 meter)
Ik vond het een verbetering tov de eerder gebruikte types, zelfs m'n vrouw hoorde gelijk een verbetering  :-)
Eerst een tijdje de dubbele breedte gebruikt (Super Flatline Gold) maar vond het geen meerwaarde hebben in mijn set en de enkele kon ik gemakkelijker wegleggen. Gebruik je een versterker met veel vermogen naar je luidsprekers kan het voor de basweergave beter zijn om de dubbele uitvoering te kopen.

Zie verder de diverse review's op het www
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes