Verschillende interlinks

Gestart door erik62, februari 16, 2015, 19:32:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: Zoldar op februari 24, 2015, 09:29:58
Ik denk dat ik ook niet veel verschil zou horen uit dat beperkte rijtje en tot dezelfde conlcusoe zou zijn gekomen. Er zijn interlinks die bekend staan om scherpte en dynamiek zoals furutech/siltech en die wat softer zijn zoals de van de hull the first. Probeer dat eens uit.
En dan nog ga ik hier zeggen dat jij daar iets van verschil in zou moeten ervaren. Maar ik hoorde daar wel wat in.
Ik zeg: kom langs en laat me het horen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

erik62

Dag,

Ik denk niet dat iemand hier zijn gelijk moet halen met welke bewering dan ook. Ikzelf hoor wel verschil tussen de door MIJ genoemde interlinks. Het kan best zo zijn dat iemand anders met de kabels die hij vergeleek geen verschil hoort. Dat is ook prima.
Wat ik wel wil toevoegen is dat ik met mijn eerdere b&w 803 het verschil ook bijna niet hoorde. Met mijn huidige luidsprekers hoor ik het wel. Het zal ook te maken hebben met constructie, filterafstelling e.d denk ik.
Al schrijvend valt mij nu in dat ik in mijn vorige vergelijken geen accuphase cd speler had maar een marantz. Voor wat het waard is......

Zoldar

Citaat van: renes59 op februari 24, 2015, 09:40:09
Ik zeg: kom langs en laat me het horen.

Graag, maar dan gewoon om van muziek te genieten. Kabeltjes ed is leuk gefreubel in de marge.


Ben het eens met erik. Gaat niet om gelijk krijgen, wel om ervaringen te delen.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

renes59

Citaat van: Zoldar op februari 24, 2015, 10:05:33
Graag, maar dan gewoon om van muziek te genieten. Kabeltjes ed is leuk gefreubel in de marge.


Ben het eens met erik. Gaat niet om gelijk krijgen, wel om ervaringen te delen.
Daar gaat het om, genieten van de muziek. Deel graag de ervaringen van en met anderen.
We kunnen een afspraak maken.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

erik62

Dag,

Ik kan me onderhand voorstellen waarom accuphase deze bruine exemplaren levert bij hun allerduurste cd spelers. Ik heb meermaals geschakeld tussen hun blauwe varianten en genoemde bruine.
Net zoals Lo al eens schreef toen hij zijn bruine accuphase interlinks ( geen xlr meen ik) vegeleek met monster xlr ervaar ik hetzelfde. In het midden en hoog extreem open en gedetailleerd. Het laag blijft tov.  andere  interlinks die ik heb iets achter. Het totaalbeeld is rustiger en uitgewogener en ik weet zeker dat deze kabels niet meer verwijderd gaan worden.
Hier zit een uiterst tevreden mens..........


fijn weekend.

Erik

WilliamB

Citaat van: erik62 op maart 20, 2015, 11:44:08
Dag,

Ik kan me onderhand voorstellen waarom accuphase deze bruine exemplaren levert bij hun allerduurste cd spelers. Ik heb meermaals geschakeld tussen hun blauwe varianten en genoemde bruine.
Net zoals Lo al eens schreef toen hij zijn bruine accuphase interlinks ( geen xlr meen ik) vegeleek met monster xlr ervaar ik hetzelfde. In het midden en hoog extreem open en gedetailleerd. Het laag blijft tov.  andere  interlinks die ik heb iets achter. Het totaalbeeld is rustiger en uitgewogener en ik weet zeker dat deze kabels niet meer verwijderd gaan worden.
Hier zit een uiterst tevreden mens..........


fijn weekend.

Erik
Kijk mooi om te horen  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

audiof. zonder budget

Citaat van: erik62 op maart 20, 2015, 11:44:08
Dag,

Ik kan me onderhand voorstellen waarom accuphase deze bruine exemplaren levert bij hun allerduurste cd spelers. Ik heb meermaals geschakeld tussen hun blauwe varianten en genoemde bruine.
Net zoals Lo al eens schreef toen hij zijn bruine accuphase interlinks ( geen xlr meen ik) vegeleek met monster xlr ervaar ik hetzelfde. In het midden en hoog extreem open en gedetailleerd. Het laag blijft tov.  andere  interlinks die ik heb iets achter. Het totaalbeeld is rustiger en uitgewogener en ik weet zeker dat deze kabels niet meer verwijderd gaan worden.
Hier zit een uiterst tevreden mens..........


fijn weekend.

Erik

kijk, dan is alles goed
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df