NA11-S1 hangt...

Gestart door Ron_Marantz, januari 22, 2015, 13:26:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Een app/de software aanpassen kost geld, de NA11 is voorts vast een uitloopmodel: waarom zou een commercieel bedrijf als Marantz daar nog geld in steken? Men kan dan maar beter investeren in een opvolger.


Citaat van: Ron_Marantz op november 08, 2017, 22:31:54
Dan snap ik niet dat Ken er niet voor zorgt dat de NA11 stabieler gaat worden via software updates. De laatste stampt volgens mij uit eind 2016. En voor een apparaat als deze qua prijs, vind ik het schandalig.

Ja computers zijn ook objecten waar je veelal problemen mee krijgt, of je gebruikt een Apple... dan valt alles mee  :-D

Toch wil ik het een dezer dagen gaan proberen om in mijn situatie de NA11 tijdelijk rechtstreeks op mijn router aan te sluiten en dan te analyseren of deze stabieler zal zijn. Ik heb er echter nog geen tijd voor gehad.

Ron_Marantz

Ze hadden in de afgelopen jaren, na release van dit apparaat veel meer effort in moeten steken in verbetering van de software. Dat ze nu nog energie in verbetering van de software moeten steken en dat ze dat dan niet doen begrijp ik ook wel, maar ook niet. Marantz heeft een bepaalde reputatie en tevreden gebruikers zijn weer doorgeefluiken voor nieuwe klanten.

Daarnaast is de app ook gewoon rampzalig niet meer van deze tijd. Hier kunnen ze echt wel verbeterslagen in doen, al is het voor de overige ondersteunende apparaten van toepassing.
Marantz | B&W

bert50

En gewoon verleden jaar op de i-ear show met droge ogen beweren dat er een nieuwe app zou komen we zijn een jaar verder


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Ik zal er de 19e eens een paar kritische vragen over stellen, in de hol van de leeuw 😤