Glaszeketingen vervangen door audiofiele zekeringen

Gestart door Mack Audio, januari 21, 2015, 14:18:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mack Audio

Welke vragen ? Gewoon doen en ondervinden en daarna reageren over  je ervaringen!

Maurice

Citaat van: Mack Audio op januari 22, 2015, 17:07:55
Welke vragen ? Gewoon doen en ondervinden en daarna reageren over  je ervaringen!
Allemaal €50 aan mij overmaken en dan ga je je echt veel beter voelen en positiever het leven door. Via mijn transcendente karma straal ik dan een stuk over die via de quantum fysica een exponentieel effect van geluk brengt.

Graag niet over oordelen als je het niet ervaren hebt. Gewoon doen en ondervinden en daarna reageren over je ervaringen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mack Audio


160393

   Even mijn mening: Ik werk overal ter wereld, zolang er maar ellende is. Tenenkrommend om te lezen dat dit soort uitgaven worden gedaan, terwijl er zoveel goede bestedingen te maken zijn met centen.
   En dan ook altijd weer een dergelijke drukte. Een mening is een mening. Een gelover een gelover. Ieder zijn meug, respect centraal zou fijn zijn. De een geniet vanuit zijn zintuigen, de ander vanuit de wetenschap dat t lekker duur is.
Excuus voor t gebruik van cliche's.

Groet, (een non-believer inz. zekeringen)

Rob46

Sommige dingen moet je ondergaan, sommige dingen moet je beleven......

Paul

Valt een "audiofiele glas" zekering ook onder je glas / inboedel verzekering altijd makkelijk als deze kapot gaat.  :-D   8-) clown1

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

#36
Citaat van: Mack Audio op januari 22, 2015, 17:07:55
Welke vragen ? Gewoon doen en ondervinden en daarna reageren over  je ervaringen!
Je ontwijkt de vragen dus .
Ik ben trouwens in het bezit van audiofiele zekeringen  :wink:

Deze zijn ook verguld en kost nog net geen 4 euro , weet je ook waarom dat verguld  is ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

DansaN

Citaat van: TurboMarco op januari 22, 2015, 18:32:46
Je ontwijkt de vragen dus .
Ik ben trouwens in het bezit van audiofiele zekeringen  :wink:

Deze zijn ook verguld en kost nog net geen 4 euro , weet je ook waarom dat verguld  is ?

Uuuhhhmmm.....

Iets met oxidatie ofzo?  :angel:

Maurice

Citaat van: Maurice op januari 21, 2015, 20:20:04
Ik heb even wat gelezen en kan mij alleen platenspelers voorstellen dat het effect heeft. Die sticker op de headshell zal zeker het geluid veranderen, dat is vrij logisch te verklaren.
Nog meer mensen die het idee hebben dat dit daadwerkelijk wat kan verklaren?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Mack Audio op januari 22, 2015, 17:27:28
:yes:  :gp: :schater:

Laat je niet ontmoedigen door deze boys Mack.
Het is jou ervaring die er toe doet.
Jij hebt het uitvoerig getest en een verbetering ervaren.

Moet je eens Totem Beak tegen ze zeggen.
Worden ze helemaal schichtig van  :mrgreen:

Het mooiste van deze mensen vind ik dat ze een mening neer zetten zonder het eens uitgeprobeert te hebben.
"Het kan niet dus waarom zou ik het uitproberen en meer van dit soort uitspraken "

Proost heren, ik pak nog een glas wiskey en ga van mij Totem met Beaks genieten.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mack Audio

Citaat van: Whisper.nl op januari 22, 2015, 22:14:22
Laat je niet ontmoedigen door deze boys Mack.
Het is jou ervaring die er toe doet.
Jij hebt het uitvoerig getest en een verbetering ervaren.

Moet je eens Totem Beak tegen ze zeggen.
Worden ze helemaal schichtig van  :mrgreen:

Het mooiste van deze mensen vind ik dat ze een mening neer zetten zonder het eens uitgeprobeert te hebben.
"Het kan niet dus waarom zou ik het uitproberen en meer van dit soort uitspraken "

Proost heren, ik pak nog een glas wiskey en ga van mij Totem met Beaks genieten.

Groet Whisper

Thanks  :wav: :wav: :wav:

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

bas focal marantz

Citaat van: TurboMarco op januari 21, 2015, 20:51:15
En voor de rest bestaat deze uit:En jawel ..
Flikker toch op met die oplichterij !
Jij bent gewoon heel jaloers dat jij niet zo goed deze onzin kan verkopen. :wink:

Citaat van: Mack Audio op januari 21, 2015, 14:18:40
. Het leek wel of er een gordijn voor mijn geluid werd opengetrokken. Het geluid was schoner , helderder, dynamischer, levendiger en de 3 dimensionaliteit nam toe.
Het is een enorme geluidsverbetering voor het geld en zeker de moeite waard.
Gr
Mack Audio
Waarom ik het onzin noem is heel simpel.
CiteerHet leek wel of er een gordijn voor mijn geluid werd opengetrokken
Je stelt alsof voor de zekerings wissel het eigenlijk waardeloos klonk, dat de mens al decennia na matige installaties luisterde.

Zo een klein onderdeeltje en enorme verschillen, en daar zijn de GROTE merken nog niet achtergekomen maar een handig mannetje wel, elk groot merk die het standaard zou toepassen zou dan de volledige markt in handen krijgen want de verschillen die jij waarneemt zijn enorm en in elke audiozaak waarneembaar.

Als er al verschillen zouden zijn, ik zeg nadrukkelijk als, dan zouden die enorm klein zijn.
iemand die suggereerd dat de verschillen groot zijn neem ik niet serieus.


audiof. zonder budget

Citaat van: 160393 op januari 22, 2015, 17:34:35
   Even mijn mening: Ik werk overal ter wereld, zolang er maar ellende is. Tenenkrommend om te lezen dat dit soort uitgaven worden gedaan, terwijl er zoveel goede bestedingen te maken zijn met centen.
   En dan ook altijd weer een dergelijke drukte. Een mening is een mening. Een gelover een gelover. Ieder zijn meug, respect centraal zou fijn zijn. De een geniet vanuit zijn zintuigen, de ander vanuit de wetenschap dat t lekker duur is.
Excuus voor t gebruik van cliche's.

Groet, (een non-believer inz. zekeringen)

+1  :gp:
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df