de set van Sjoek

Gestart door sjoek, november 24, 2014, 16:46:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

Citaat van: xander32 op mei 21, 2015, 20:24:25
... ben van net een andere generatie; voor mij was het een Honda MTX met 70 cc, 20 mm Mikuni, een Proma uitlaat en voorontsteking. Later ook een MBX voor erbij, origineel 80cc (waterkoeling en 6 bak) maar omgebouwd naar 125CC. Veel lol mee gehad, maar achteraf levens gevaarlijk :?.

Wel een erg leuke tijd, denk er met plezier aan terug :yes:.

haha ja kan ik me voorstellen... ik heb in de tijd ook wel op opgevoerde scooters en halve motoren van vrienden gereden. Is altijd goed gegaan maar als ik terug denk inderdaad niet altijd even verstandig geweest. Daarom blij dat mijn kreidler "orgineel" is.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

sjoek

Gister de tannoy's even een ander kleurtje gegeven. En moet zeggen ik ben tevreden met het resultaat :yes:.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

pietjepc

Ziet er strak uit (zo van een afstandje :wink:)
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

xander32

Klinken ze nu donkerder, kent het geluid nu meer kleuring?

:-D

sjoek

Citaat van: pietjepc op mei 25, 2015, 23:32:03
Ziet er strak uit (zo van een afstandje :wink:)

van dichtbij ook hoor al zeg ik het zelf :yes:

Citaat van: xander32 op mei 26, 2015, 06:54:15
Klinken ze nu donkerder, kent het geluid nu meer kleuring?

:-D

haha mischien als ik ze hard genoeg zet springt de lak er af en krijg ik op nie manier extra kleuring aan het geluid geven, al zal dit dan van korte duur zijn :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

sjoek

Sinds een tijdje aan het rondkijken geweest i.v.m streaming audio. Ik gebruikte tot nu toe altijd naar tevredenheid de popcorn hour icm met mijn telefoon. Echter was het geluid ten opzichte van mijn cd en platenspeler toch anders zeg maar minder. Niet direct erg maar wanneer ik swichte tussen de bronnen toch een beetje ergerlijk. Nu kwam ik eergister op marktplaats een squeezebox duet tegen en heb deze gister opgehaald. En ik moet zeggen tot nu toe in 1 woord geweldig! Nog meer bedieningsgemak en een zeer verbeterd geluid.  HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

lo

Een mooie up-grade dus, geniet ervan  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Fijn he, zo'n Sqeezebox.

Citaat van: sjoek op oktober 02, 2015, 21:02:59
Sinds een tijdje aan het rondkijken geweest i.v.m streaming audio. Ik gebruikte tot nu toe altijd naar tevredenheid de popcorn hour icm met mijn telefoon. Echter was het geluid ten opzichte van mijn cd en platenspeler toch anders zeg maar minder. Niet direct erg maar wanneer ik swichte tussen de bronnen toch een beetje ergerlijk. Nu kwam ik eergister op marktplaats een squeezebox duet tegen en heb deze gister opgehaald. En ik moet zeggen tot nu toe in 1 woord geweldig! Nog meer bedieningsgemak en een zeer verbeterd geluid.  HB

sjoek

Dit is inderdaad erg mooi spul. En vooral het toevoegen of wijzigen van albums is een stuk makkelijker als bij de popcorn hour c200. Maarja dat is ook meer een mediaspeler natuurlijk. Ik moet alleen nog even kijken voor een accu van de controller deze laad niet goedop.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

sjoek

Zo eerst mijn handtekening maar eens aangepast. ik heb in de set die in mijn hobbykamer staat de technics cd wisselaar en de cassettedeck, omgewisseld voor de pioneer pd-207 cd speler en de ct-w606dr cassettedeck. de beide pioneer`s hebben vroeger altijd bij mijn ouders thuis in de woonkamer dienst gedaan in de hifi set. In deze cassettedeck heb ik heel wat cassettebandjes vol laten lopen voor in de walkman HB. Vandaar dat ik heb besloten de technics spelers om te wisselen voor de pioneer. Want ja met het gevoel wat ik nog bij de pioneer spelers heb klinken deze natuurlijk altijd mooier :-D.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

sjoek

Vandaag even het bureau afgewerkt met een achterkant achter de kastruimtes. Verder heb ik maar een paar pluggen aan het luidsprekersnoer gehangen. Hoef ik niet elke keer als ik de boxen los wil halen zitten klooien met het vastdraaien :yes:.
nu weer tevreden met de hobbykamer.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46


xander32

Maar liefst twee setjes en beide met engelse ls., goede smaak :yes:.

sjoek

Citaat van: Rob46 op december 04, 2015, 21:42:00
Ziet er strak uit!

dank je. Ik vind het zelf ook wat mooier dan het tv meubel wat ik eerst gebruikte. Dit is ook wat praktischer vooral wanneer ik laptop gebruik.

Citaat van: xander32 op december 04, 2015, 22:34:36
Maar liefst twee setjes en beide met engelse ls., goede smaak :yes:.

Dat de ls in de hobbykamer mission zijn is eigenlijk puur toeval. Ik had een midi set van technics staan. Maar wou toch wel graag losse componenten hebben en toen kwam ik een losse technics set tegen met deze ls en zuiltjes voor een koopje. Alleen toen bleek de versterker verkocht te zijn. Dus toen op zoek gegaan naar een passende versterker en zo is de marantz met tuner er bij gekomen. En ik moet eerlijk zeggen ik vind het persoonlijk een heerlijke combi.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

... toen ik op zoek ging naar m'n eerste 'echte set', waren het ook drie engelse ls. welke in mijn top 3 stonden; Tannoy P40, B&W CDM7 se en Mission 753. Alle drie hadden zel wel iets, maar uiteindelijk zijn het de B&W's geworden.