Anti-Vibration hangers voor ls.kabels !

Gestart door xander32, oktober 10, 2014, 07:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Noem een tweak in dit genre en het wankelt meestal al bij de 3e posting positief of negatief.

Een denk of waanbeeld tussen believers of non believers, ik heb er vrede mee zolang de topic starter er geen slapeloze nachten van krijgt maar happy is.

Voor mij is iedere extra eurrie in deze verspilling maar dat is een persoonlijk. Verder blijven tweaken er is genoeg te koop.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

Citaat van: Paul op oktober 22, 2014, 17:25:09
Noem een tweak in dit genre en het wankelt meestal al bij de 3e posting positief of negatief.

Een denk of waanbeeld tussen believers of non believers, ik heb er vrede mee zolang de topic starter er geen slapeloze nachten van krijgt maar happy is.

Voor mij is iedere extra eurrie in deze verspilling maar dat is een persoonlijk. Verder blijven tweaken er is genoeg te koop.  :-D

I'm a believer but I do not believe this one.

Greetings Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

bas focal marantz

Citaat van: Paul op oktober 22, 2014, 17:25:09


, ik heb er vrede mee zolang de topic starter er geen slapeloze nachten van krijgt maar happy is.


Maar wat ik allemaal zo kan bedenken aan mogelijkheden waarin je kan geloven zou ik als ik erin geloofde een hoop slapeloze nachten krijgen.

Het is ook maar te hopen voor de gelovigen dat er geen telefoon mast in de buurt je kant opstraald , want dan word het verhuizen.  :-D

Whisper.nl

Citaat van: bas focal marantz op oktober 23, 2014, 01:47:53
Maar wat ik allemaal zo kan bedenken aan mogelijkheden waarin je kan geloven zou ik als ik erin geloofde een hoop slapeloze nachten krijgen.

Het is ook maar te hopen voor de gelovigen dat er geen telefoon mast in de buurt je kant opstraald , want dan word het verhuizen.  :-D

Nope, draai 'm eens om , ik droom er dan heerlijk op.  pompom

Je kunt alles van de negatieve kant gaan belichten en jezelf de put in praten.

Je kunt alles van de positieve kant (proberen) te bekijken er naar leven en er van genieten.

Ik kies voor de laatste.

byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

bas focal marantz

Citaat van: Whisper.nl op oktober 23, 2014, 09:19:54
Nope, draai 'm eens om , ik droom er dan heerlijk op.  pompom

Je kunt alles van de negatieve kant gaan belichten en jezelf de put in praten.

Je kunt alles van de positieve kant (proberen) te bekijken er naar leven en er van genieten.

Ik kies voor de laatste.

byebye
Ja je kan het idd van 2 kanten bekijken.


audiof. zonder budget

Is tie er trouwens nog??... Mijn ara verveelt zich soms stierlijk en loopt dan rond om de kabels te gaan bijten.... misschien een leuke schommel voor hem ?? clown1 clown1
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df