Anti-Vibration hangers voor ls.kabels !

Gestart door xander32, oktober 10, 2014, 07:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32





Zojuist kwam ik deze "Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.




:-o

RP

Nou ik verwacht er toch een 'luchtiger" geluidsbeeld van :roll: :schater: maar als t storend werkt op de vloer dan zou ik toch t aanleggen van een bovenleiding willen overwegen :yes: :schater: :schater: :schater:
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

pameijer

Leuk speelgoed voor kabouters. Verder zou ik er niet teveel van verwachten  :no:.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

... het aanbod is overigens scherp en erg verleidelijk; €65,- per "hanger".

Mijn ls. kabels zijn 2.5 meter, dan schat ik in er drie stuks per zijde nodig te hebben. Voor dat geld koop je geen andere versterker 8-). Is er iemand hier die zich kwetsbaar durft op te stellen, die zich bloot durft te geven door z`n gebruikerservaringen aangaande deze hangers met ons te delen?

RP

Weet je zeker dat het 'hangers"zijn?
Ik heb meer de indruk dat het leggers zijn die je wel eens op hifishows ziet en gebruikt worden bij hele zware kabels en m.i is het dan nog meer voor de looks dan iets anders (correct me if im wrong)
Ieder geval zal het geluidsbeeld er denk ik geen meerwaarde door krijgen. :no:
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

xander32

De benaming heb ik 1 op 1 overgenomen van de aanbieder :wink:.
Betreft een meerwaarde inzake het geluid blijf ik zeer benieuwd.

Citaat van: RP op oktober 10, 2014, 12:53:57
Weet je zeker dat het 'hangers"zijn?
Ik heb meer de indruk dat het leggers zijn die je wel eens op hifishows ziet en gebruikt worden bij hele zware kabels en m.i is het dan nog meer voor de looks dan iets anders (correct me if im wrong)
Ieder geval zal het geluidsbeeld er denk ik geen meerwaarde door krijgen. :no:

TurboMarco

CiteerIs er iemand hier die zich kwetsbaar durft op te stellen, die zich bloot durft te geven door z`n gebruikerservaringe n aangaande deze hangers met ons te delen?

:-D
En dat zonder enige vorm van schaamte zeker .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WilliamB

Citaat van: RP op oktober 10, 2014, 12:53:57
Weet je zeker dat het 'hangers"zijn?
Ik heb meer de indruk dat het leggers zijn die je wel eens op hifishows ziet en gebruikt worden bij hele zware kabels en m.i is het dan nog meer voor de looks dan iets anders (correct me if im wrong)
Ieder geval zal het geluidsbeeld er denk ik geen meerwaarde door krijgen. :no:
ik ook  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

pietjepc

Bij Audio Selectief heb ik er wel eens houten blokjes onder zien liggen. Geen idee of het enig effect heeft/had, maar voordat je tot aanschaf over mocht gaan, zou ik dat eerst eens proberen. Mocht je met houten blokjes al een positief verschil waarnemen, kun je nagaan wat deze, speciaal ontworpen hangers gaan doen :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Paul

Citaat van: xander32 op oktober 10, 2014, 07:46:35




Zojuist kwam ik deze "Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.


van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.

Voor mij ziet het er uit als een .....  "U bent in de maling genomen" award.

Maar als het bij het interieur past, prima toch.   :-D :wink:    clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F


xander32

Resume; wees blij dat u deel uitmaakt van dit prachtige Marantzforum. Daar is men niet zo naïef als sommigen bij de buren 8-).

TurboMarco

Ach er zijn zoveel anti vibratie dingen te koop dat je de bomen niet door het bos ziet .

Beter is het om echte problemen aan te pakken , zoals het voorkomen van aardbevingen  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)