Kemp sns plug

Gestart door erik62, september 22, 2014, 13:59:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik62

Dag,

Als non believer wil ik hier toch iets neerschrijven over het gebruik van de kemp sns plug. Deze heb ik gekregen van een vriend en deze heeft mij deze plug ten zeerste aanbevolen. Zo gezegd zo gedaan. Geplaatst in het Powerblock  van mijn systeem en warempel is er verschil te horen. Ik hoor absoluut meer gelaagdheid in het geluid. Hetbhele klinkt op een of andere manier natuurlijker, aangenamer.Niet dat ik ontevreden was over mijn systeem maar ik vind het nu nog beter klinken. Als ik de plug uit het stekkerblok neem hoor ik direct verschil. Ik zou bij god niet weten wat deze plug doet maar voor mij heeft het de moeite geloond. Zo ben ik een beetje van absolute non believer opgeschoven naar een kleine believer.

Mgr
Erik

Paul

Mooi man, met mineralen en edelstenen.   :wink:

Klik

SNS PLUG
SHUNT NOISE SUPPRESSOR PLUG (parallelle storingsonderdrukker)

De SNS PLUG is een uniek product op de audio markt. Op een zéér eenvoudige en betaalbare manier realiseert u een schonere en dus betere stroomvoorziening voor uw audio/video installatie. Al uw componenten profiteren hiervan! Het resultaat is een duidelijk betere weergave in alle aspecten.

Plug & Play; het kan niet eenvoudiger!

    Parallelfilter, géén dynamiekverlies mogelijk
    Supersnelle reactietijd over een breed frequentiegebied tot bijna 1 gigahertz
    Verlaagt de lichtnetimpedantie
    7 Traps filtering voor het maximale resultaat
    3 Voudige piek- en inductieoverspanningsbeveiliging
    Gevuld met AkikoAudioTuningmix (mineralenen en edelstenen) en hars om microfonie en RFI/EMI tegen te gaan
    WA-Quantum en Creaktiv Systems Chips
    Kan probleemloos gecombineerd worden met alle andere audiolichtnetproducten
    Eenvoudige Plug & Play installatie



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

stupid ...ik ben na het lezen van het relaas van de TS opgeschoven van non-believer naar scepticus... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

erik62

Dag Paul,

Ben zelf echt niemand die verschil hoort tussen een uit het rib kostende interlink en een goede koperen interlink. Maar nu wel. Ik weet echt niet wat dat kastje doet maar het doet wat........ Ik hoor geen verschil tussen mijn accuphase en een Marantz pm 11 maar nu wel. Het wisselen van versterker was kostbaarder........ 8-)

Cornelis1921

Ach, voor wat het waard is, Erik, zolang jij er maar gelukkig mee bent en niemand er last van heeft is toch alles OK? Nu, ik heb ook zo'n periode gekent, ben nu een stuk nuchterder dan toen. Discussies omtrent de resultaten van dergelijke tweaks zullen altijd blijven voorkomen, i.i.d. net zoals bij die andere geloven. byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op september 22, 2014, 17:18:02
Ach, voor wat het waard is, Erik, zolang jij er maar gelukkig mee bent en niemand er last van heeft is toch alles OK? Nu, ik heb ook zo'n periode gekent, ben nu een stuk nuchterder dan toen. Discussies omtrent de resultaten van dergelijke tweaks zullen altijd blijven voorkomen, i.i.d. net zoals bij die andere geloven. byebye, Cor.
Maar Cor effe raar denkend, stel jij hebt een kerncentrale in je achtertuin cq balkon dan kan de stroom toch niet schoner.
Zou dit ding dan nog werken ?   :roll: :evil: 8-) :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

#6
Citaat van: Paul op september 22, 2014, 17:24:58
Maar Cor effe raar denkend, stel jij hebt een kerncentrale in je achtertuin cq balkon dan kan de stroom toch niet schoner.
Zou dit ding dan nog werken ?   :roll: :evil: 8-) :-D
Behalve als men misschien in dit geval het evangelie volgens Kemp SNS volgt, denk ik... :angel: stupid
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

erik62

Tja,
Wil hier niet mijn gelijk of iets halen en ik redeneer exact hetzelfde als jullie.ik heb toch een vraag aan jullie........hebben jullie die sns plug zelf al geprobeerd of is dit volgens jullie de zoveelste tweak die niet kan werken?


Erik

pameijer

Ik ken hem niet eens. Ben ook niet echt een believer (rotwoord trouwens) maar moest toegeven dat ik verschil hoorde toen ik een andere stroomkabel op mijn cd-speler aansloot. Het zal allemaal wel, als ik verschil hoor en het het geld waard vind prima, anders niet. KISS..... (keep it simple stupid)
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Paul

Citaat van: erik62 op september 22, 2014, 20:01:31
Tja,
Wil hier niet mijn gelijk of iets halen en ik redeneer exact hetzelfde als jullie.ik heb toch een vraag aan jullie........hebben jullie die sns plug zelf al geprobeerd of is dit volgens jullie de zoveelste tweak die niet kan werken?


Erik
Nooit gehad dus geen idee of het werkt, als jij tevreden bent prima toch.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: pameijer op september 22, 2014, 20:35:38
Ik ken hem niet eens. Ben ook niet echt een believer (rotwoord trouwens) maar moest toegeven dat ik verschil hoorde toen ik een andere stroomkabel op mijn cd-speler aansloot. Het zal allemaal wel, als ik verschil hoor en het het geld waard vind prima, anders niet. KISS..... (keep it simple stupid)
@Paul Meijer,
Het wordt ook tijd dat jij je mond gaat spoelen of ver blijft van die bedwelmende goedjes... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

#11
Wat is een powerblock ?

Ik kom op google niet verder dan dit :
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: TurboMarco op september 22, 2014, 21:01:39
Wat is een powerblock ?

Ik kom op google niet verder dan dit :

die ga jij binnenkort nog wel zien Marco, als je met fysio mag beginnen ;)

verstuurd vanaf een computer die óók kan bellen

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude