welke interlink

Gestart door T.Neut, april 22, 2014, 01:05:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Een scope in je oren?  :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

Volgens mij heb ik een knoop in m'n oren, telt dat ook?

jowa

Citaat van: marvin op mei 01, 2014, 16:16:32
Volgens mij heb ik een knoop in m'n oren, telt dat ook?

Is in ieder geval geen blauwe knoop  :-D :wink:

SB_Marantz

Citaat van: marvin op mei 01, 2014, 16:16:32
Volgens mij heb ik een knoop in m'n oren, telt dat ook?

Je kunt ze ook in je interlink leggen.  :schater: :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

renes59

Niet te strak, straks kunnen de elektronen de bocht niet meer door. Geeft haperingen in de muziek of stopt helemaal. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

schieper

Wat ik niet goed begrijp is waarom de kabeldikte en materiaal tussen 2 componenten super belangrijk is maar er vervolgens aan de achterkant van de plug, onder de motorkap van de versterker, gewoon een dropveter zit die je in iedere electrozaak kunt kopen? En een chinese printplaat met tin legering. Moet je dat dan ook niet aanpakken?
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

SB_Marantz

Wordt er eentje wakker.....danku!   8-)

Nee, heeft geen enkele zin.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

Citaat van: SB_Marantz op mei 02, 2014, 02:59:40
Wordt er eentje wakker.....danku!   8-)

Nee, heeft geen enkele zin.
Dat heeft geen enkele zin, OMDAT ..... ?

SB_Marantz

Wanneer een tussenliggend draadje wat toe zou kunnen voegen hoe zit dat dan met de daaropvolgende draadjes die weer gewoon ofc zijn en enorm in dikte verschillen.....kijk naar de printbanen in je apparaat met een dikte van pak hem beet 70 micron, als je geluk hebt.

Zilver en koper verschillen eigenlijk niet in hun geleidend vermogen........duizenste van procenten.
En dan nog.......denk eens aan je speaker units, spoelen ,bekabeling daarvan en zo kan ik nog wel een half uur doorgaan.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WilliamB

Koper heb je toch in verschillende legeringen. Dus de ene geleid beter dan de andere, of zit ik er helemaal naast ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SB_Marantz

Kijk eens voor de gein naar de luidspreker schroefjes , RCA busjes uit de jaren 50 en 60.
Nikkel en plain ijzer.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WilliamB

Blijf ik toch met mijn vraag zitten.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SB_Marantz

Ik zie niet in waarom?
Vanwege e.o.a. legering?

Stel dat een tussenliggende kabel wel wat met het elektrisch signaal zou doen wat uit bv een cd speler komt dan wordt dat direct teniet gedaan door de plain ofc of ander materiaal gebruikt in de versterker.......etc.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WilliamB

Ik probeer het ook te verklaren, maar ik ben hier een leek in. redface

Wat wel overeind blijft dat ik wel degelijk verschil hoor tussen diverse interlinks, zelf laatst nog ontdekt tussen luidsprekerkabels.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SB_Marantz

In jou perceptie en dat mag.......
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM