ervaringen met xlr interlinks ?

Gestart door erik62, november 19, 2013, 13:49:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik62

Paul, doe ik toch ook......
Heb echt erg korte tenen. Is bijna niet mogelijk me op dit gebied te irriteren. Is het TE onbelangrijk voor in het leven. Erover zwammen en uitproberen vind ik WEL leuk.

Gegr.

Erik

Paul

Citaat van: erik62 op november 19, 2013, 17:23:12
Paul, doe ik toch ook......
Heb echt erg korte tenen. Is bijna niet mogelijk me op dit gebied te irriteren. Is het TE onbelangrijk voor in het leven. Erover zwammen en uitproberen vind ik WEL leuk.

Gegr.

Erik
We beluisteren muziek uit het heelal die satellieten staan tig duizend km boven ons hoofd, dit gaat draadloos met een optimale geluidskwaliteit en dan gaan we ons druk maken over de laatste 20 cm.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

... allicht net zoals Lo zelf uitproberen. Je kan vast wel ergens (voor tijdelijk) eentje met xlr bemachtigen.

erik62

Ga ik ook maar doen.
Heb accuphase xlr interlinks besteld en ga kijken of ik een set siltechs kan bemachtigen.
Men hoort van mij.......


mvrgr

Erik


erik62

Tja Joep,

ik denk dat we hier misschien een verschillende smaak hebben. Ikzelf ben erg gecharmeerd van een siltech sq110 zulks terwijl jij Siltech ( type weet ik niet) te scherp vindt klinken.Het kan natuurlijk ook aan de gebruikte luidsprekers liggen maar in mijn systeem prefereer ik Siltech boven ( de typen die ik ken) van den Hul. Maar.......the Rock heb ik nog niet gehoord. Ik ga een naar mijn dealer en ga vragen of ik the Rock eens kan lenen voor een luistersessie.

Mvrgr
Erik

joep

Luidsprekers zullen er zeker mee te maken hebben.

erik62

Dat denk ik zeker. Ik ken je Etude Pallas niet. Zal zeker een erg neutrale luidspreker zijn vermoed ik waarbij de verschillende interlinks hoorbaar zijn net zoals bij mijn audiolab axis.
Ik ga proberen.

Mvrgr

Erik

erik62

Hallo,

Buiten de accukabels van Paul heb ik me zojuist xlr interlinks besteld bij Jke die ook adverteert op Marktplaats. Een vriend van me heeft bij deze man rca interlinks besteld en is hier erg tevreden over. Verder heb ik accuphase xlr gekocht. Ik kan eens gaan vergelijken.
Paul..... Als de accukabels niet aan mijn verwachtingen voldoen kun je deze voor een zacht prijsje overnemen.  HB

Mvgr

Erik

Paul

Citaat van: erik62 op november 22, 2013, 15:43:39
Hallo,

Buiten de accukabels van Paul heb ik me zojuist xlr interlinks besteld bij Jke die ook adverteert op Marktplaats. Een vriend van me heeft bij deze man rca interlinks besteld en is hier erg tevreden over. Verder heb ik accuphase xlr gekocht. Ik kan eens gaan vergelijken.
Paul..... Als de accukabels niet aan mijn verwachtingen voldoen kun je deze voor een zacht prijsje overnemenHB

Mvgr

Erik
Hee Erik,
Mits in goede conditie + aankoopbon i.v.m. garantie altijd.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

erik62

Tja.......... wat moet ik zeggen.
Ik heb vandaag de hele dag geklungeld met mijn interlinks. Eerst een nummer beluisterd met mijn standaard....de sq 110 van Siltech. Toen met de XLR van accuphase.....ook mooi. Vervolgens heb ik een interlink van JKE gekocht ( via Marktplaats voor 56,50 !!!!!!) en deze klonk....ook mooi. Hoor ik dan geen verschillen? Jawel, maar deze zijn zo ontzettend klein dat ik geen voorkeur kan uitspreken. Ben bang dat het XLR verhaal niet aan mij besteed zal zijn. Had eerlijkheidshalve meer verwacht hiervan.

Mvrgr

Erik

lo

Die Accuphase XLR is dat een blauwe of een rood/bruine?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: erik62 op november 26, 2013, 23:16:44
Tja.......... wat moet ik zeggen.
Ik heb vandaag de hele dag geklungeld met mijn interlinks. Eerst een nummer beluisterd met mijn standaard....de sq 110 van Siltech. Toen met de XLR van accuphase.....ook mooi. Vervolgens heb ik een interlink van JKE gekocht ( via Marktplaats voor 56,50 !!!!!!) en deze klonk....ook mooi. Hoor ik dan geen verschillen? Jawel, maar deze zijn zo ontzettend klein dat ik geen voorkeur kan uitspreken. Ben bang dat het XLR verhaal niet aan mij besteed zal zijn. Had eerlijkheidshalve meer verwacht hiervan.

Mvrgr

Erik

Dan zou ik voor de kleur en naam gaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik62

Dag,

neen het is de blauwe. Ik heb je verhaal over de bruine gelezen en ben hier eigenlijk wel benieuwd naar. Ga ik ook nog eens proberen. Nogmaals.... erg maar dan ook erg kleine verschillen waarbij ik niet direct kan zeggen welke beter klinkt.

Mvrgr

Erik

pameijer

Dan ga je toch gewoon voor de goedkoopste? Lijkt mij logisch  :yes:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15