einde freerecord shop ?

Gestart door bas focal marantz, mei 15, 2013, 18:48:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Citaat van: John Wx op mei 15, 2013, 21:05:33
wanneer mag ik jouw collectie lenen en kopiĆ«ren voor in mijn woonkamer oftewel thuisgebruik  :-D
Ben je wel even bezig hoor.  :-D

Rob46



Het blijft hoe dan ook pijnlijk. Werkloos worden is niet leuk. Het zal je maar overkomen....

Whisper.nl

Melkman, groenteman enz enz. rijden ook niet meer door de straten .
Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Het is zo rottig eten die gedownloade groente. 

Ik zit het ook maar een beetje op te stoken hoor, maar het is natuurlijk wel een logisch gevolg van alle online mogelijkheden.
Als ze nu eens voor een euro of 25 dezelfde diensten als, voorheen, FTD zouden hebben aangeboden dan hadden ze de winkels ook kunnen sluiten, maar dan kwam er wel bakken met geld binnen rollen.
Ik betaal voor een payserver, dat zou BUMA eigenlijk moeten beheren.
Maar bijna alles wat je legaal download is mp3 kwaliteit.
Dus ga je naar andere online mogelijkheden opzoek,- en die zijn er genoeg.

bas focal marantz

Citaat van: AndreC op mei 15, 2013, 20:58:34

Ze moeten niet ons beschuldigen, maar diegene die het beschikbaar stellen.
Ik maak enkel gebruik van de mogelijkheden die geboden worden.


Zeg je dat ook tegen die genen die jouw stereo van een heler koopt ?





Citaat van: Cornelis1921 op mei 15, 2013, 21:24:23
Nou, Michiel, over mentale hardheid gesproken.  Zoiets gaat de gehele branche aan. Niet alleen de grootverdieners hebben hier last van (kuch!), ook de integere en serieuze muzikant (en muziekliefhebber dus). De platenboer om de hoek, waar struinen en een praatje nog tot de mogelijkheden behoren, die hebben bij een failliesement ernstig last van de gevolgen daarven.
+1

Citaat van: Whisper.nl op mei 15, 2013, 21:47:17
Melkman, groenteman enz enz. rijden ook niet meer door de straten .
Groet Whisper
De ijsman nog wel , ook al zijn er mensen die in de stress raken als het een week mooi weer is en je komt dan weleens langs .

Ook zijn tegenwoordig veel van die ijsverkopers snabbelaars die hun ijs bij de groothandel inkopen en dan pretenderen  dat het ambachtelijk zelfgemaakt italiaans schepijs is .
Ik vraag dan 2 dingen , warme of koude bereiding , met een bokvriezer wedden dat ze niet weten waar ik het over heb en dat maakt dan t ijs zelf .

JohnWx

iets wat je leuk mooi of interessant vind en gaat verdwijnen gaat aan het hart kan me daar wel iets bij voorstellen


vr groet ook een sentimentele man 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op mei 15, 2013, 22:02:04
Zeg je dat ook tegen die genen die jouw stereo van een heler koopt ?



? die begrijp ik niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Het is jammer als ze omvallen maar aan de andere kant was het op muzikaal geboed niet veel soeps meer de laatste paar jaar ,10 jaar terug begon ik met cd,s kopen en kwam ik er iedere week

Laatste 3 jaar koop ik het online bij die bolle  :schater: omdat free record shop nog maar zo weinig aanbod heeft

Ik zal wel ouderwest zijn maar Downloaden heb ik nooit gedaan en geen interesse in ook heb liever gewoon een CD  pompom heb niks met al dat digitale spul  :no:

bas focal marantz

Citaat van: marvin op mei 15, 2013, 20:06:30
Het is altijd makkelijk om downloaden de schuld te geven, -en dat mag.

Citaat van: AndreC op mei 15, 2013, 20:58:34

Ze moeten niet ons beschuldigen, maar diegene die het beschikbaar stellen.
Ik maak enkel gebruik van de mogelijkheden die geboden worden.



Citaat van: bas focal marantz op mei 15, 2013, 22:02:04
Zeg je dat ook tegen die genen die jouw stereo van een heler koopt ?




Citaat van: John Wx op mei 15, 2013, 22:03:18
? die begrijp ik niet
Niet de genen die het koopt/krijgt/download is schuldig maar de genen die het aanbied .

Wat ik dus niet zo vindt ook de koper/downloader hoe je het ook wil noemen .

Marvin

#24
Citaat van: Marantz 81 op mei 15, 2013, 22:13:30

Ik zal wel ouderwest zijn maar Downloaden heb ik nooit gedaan en geen interesse in ook heb liever gewoon een CD  pompom heb niks met al dat digitale spul  :no:



Dat is ieder voor zich en een ieder mag het uiteraard zelf bepalen.
Maar lekker op de bank of aan de bar met iPad/Phone door de collectie heen schaatsen is toch wel verrekt handig.

Marvin

Citaat van: Marantz 81 op mei 15, 2013, 22:13:30
  pompom heb niks met al dat digitale spul  :no:

Als je maar begrijpt dat een cd ook digitaal is.  :-D

Marantz 81

Voor de DAC wel ja  :-D   

Het is mooi hoor al die digitale technieken dat is zeker en kan er ook zelf heel veel mee ,maar ik wil gewoon CD opzetten hoes in de hand en genieten

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op mei 15, 2013, 22:16:47
Niet de genen die het koopt/krijgt/download is schuldig maar de genen die het aanbied .

Wat ik dus niet zo vindt ook de koper/downloader hoe je het ook wil noemen .

wat is er schuldig aan als het legaal is ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Dat begrijpen de mensen niet John.

jrm

Citaat van: Whisper.nl op mei 15, 2013, 21:47:17
Melkman, groenteman enz enz. rijden ook niet meer door de straten .
Groet Whisper
nonono

De SRV man rijd hier in regio nog met zijn grote kar.