De set van RoGEK

Gestart door RoGEK, februari 10, 2013, 23:06:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Alsnog gecondoleerd en succes met de verkoop.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Gecondoleerd met jouw moeder Rogier.

Voorts succes met de verkoop van beide huizen, de huizenmarkt is op dit moment echter een verkopers markt: dat moet goed komen  :yes:. Daarna mooie vooruitzichten, spannende tijden.

Cornelis1921

Citaat van: RoGEK op maart 17, 2018, 15:50:08
Kijk... eentje die het snapt.

Het mindere aan het hele verhaal is dat mijn moeder 7 februari overleden is.
Mijn vader is 7 jaar geleden al gestorven en het huis waar ze in woonde (mijn ouderlijk huis) staat dus te koop.
Als we het huis zo goed als verkocht hebben, zullen we ons eigen huis verkopen.

Hierna zullen we voor een vrijstaande woning gaan kijken waar we de mogelijkheid hebben tot een dedicated muziek ruimte.

Dus in mijn ogen de beste upgrade die je kan doen ;)
Hartstikke gefeliciteerd, Roger! hello pompom Maar dit verhaal heeft dus ook een trieste kant: Gecondoleerd. :cry:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RoGEK

Ja het is een beetje dubbel ja...
Het is jammer dat ze er niet meer is... we zagen het al laner aankomen maar het is toch hard als het ineens gebeurd....

Van de andere kant zouden mijn ouders het zo gewild hebben.
Met het geld wat vrij komt van de verkoop van het huis, een ander huis kopen...

De markt is goed als verkoper... maar ook als koper met een behoorlijke zak eigen geld.

Dus we kunnen wat hoofdstukken gaan afsluiten en weer aan wat moois gaan beginnen.
We hebben nogal wat wensen dus met moeten eens kijken wat het gaat worden..

De belangrijkste is iig vrijstaand. daarna komen een leefruimte achter het huis waar we veel connectie met de tuin hebben en we makkelijk met de honden kunnen leven.
Als 3e komt de Muziek/HT ruimte.
Dan komen nog de garage en behoorlijk wat grond (om en nabij de 1000m2 is de wens, meer mag altijd).

We zijn dus stiekem al aan het rondkijken naar wat beschikbaar is.
Maar zoals gezegd, eerst ouderlijk huis verkopen.... dan de erfbelasting aftikken (helaas hoort dat er ook bij)  en dan de onze de verkoop in.

Drukke en spannende tijden breken nu aan.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

WilliamB

Roger nog gecondoleerd met je moeder en veel sterkte.

Een beetje dubbel gevoel want er komen ook mooie tijden aan, namelijk een nieuw huis met apparte luisterruimte.
Blijf je draadje volgen  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Gecondoleerd man...

Ik zou geloof ik in mn schuur gaan wonen als dat betekend dat mn ouders kunnen blijven leven.
Sterkte!

RoGEK

Tja Marvin, Het leven loopt zoals het loopt.
Hier doe je dan heel weinig aan.
Je kan alleen proberen de mooie herinneringen vast te houden en met je eigen leven door te gaan.
Uiteindelijk zal het bij iedereen een keer aan de orde komen.
Helaas bij de een eerder dan bij de ander.

Zoals gezegd, we gaan hier positieve energie uit putten en hiermee ook een stap zetten in onze eigen toekomst.

En ik weet zeker dat mijn ouders trots op me zouden zijn dat we het op deze manier doen.


Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

jrm

Citaat van: RoGEK op maart 18, 2018, 14:15:44
Tja Marvin, Het leven loopt zoals het loopt.
Hier doe je dan heel weinig aan.
Je kan alleen proberen de mooie herinneringen vast te houden en met je eigen leven door te gaan.
Uiteindelijk zal het bij iedereen een keer aan de orde komen.
Helaas bij de een eerder dan bij de ander.

Zoals gezegd, we gaan hier positieve energie uit putten en hiermee ook een stap zetten in onze eigen toekomst.

En ik weet zeker dat mijn ouders trots op me zouden zijn dat we het op deze manier doen.


Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

:gp:

Gecondoleerd, maar ook steun bij je positieve houding. Precies in de geest van je ouders, zoals je het verwoord, respect.

xander32

Mooi om te lezen hoe jij hier in staat, hoe jij er mee om gaat.

Citaat van: RoGEK op maart 18, 2018, 14:15:44
Tja Marvin, Het leven loopt zoals het loopt.
Hier doe je dan heel weinig aan.
Je kan alleen proberen de mooie herinneringen vast te houden en met je eigen leven door te gaan.
Uiteindelijk zal het bij iedereen een keer aan de orde komen.
Helaas bij de een eerder dan bij de ander.

Zoals gezegd, we gaan hier positieve energie uit putten en hiermee ook een stap zetten in onze eigen toekomst.

En ik weet zeker dat mijn ouders trots op me zouden zijn dat we het op deze manier doen.


Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

RoGEK

Avondje genieten van zwart goud...

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

RoGEK

Of appeltjes groen goud :)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

RoGEK

En eindigen met baby blauw :)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

Geniet er van 🎶 👍🏻.

RoGEK

Citaat van: xander32 op maart 23, 2018, 22:15:50
Geniet er van 🎶 👍🏻.

dankje..

even lekker afschakelen met eerst supertramp en daarna wat relaxte jazz....

Heerlijk onderuit, even afsluiten van alle stress om me heen....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17