Inrichting Woonkamer

Gestart door Bokkiwokkie, januari 22, 2013, 11:07:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mountainbiker

Bij mij is de inrichting veranderd afgelopen weken doordat er een ouderwetse grote lompe metalen ( Messing?) moederhaard is verwijderd.In een balkonkast is een nieuwe cv geplaatst.Behalve dat de moederhaard ruimte in beslag nam ergerde ik me er aan dat bij wat hogere tonen het apparaat mee begon te resoneren (stond precies tegenover de rechterspeaker).Dat bijgeluid is nu weg en de akoestiek is duidelijk verbeterd.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Floris

(giet)ijzer.
ik weet, reuze intressant... :roll:

mountainbiker

Gisteren nieuwe kunstoffen kozijnen gekregen ipv de oude houten en nieuw dubbel glas.Hoor niet of nauwelijks meer het zware verkeer buiten!! Geluid van de installatie klinkt duidelijk beter zonder deze ongewenste bijgeluiden van buiten.Moet deze ook kwa volume lager zetten omdat het anders veel te hard gaat. HB HB
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

IW

Hallo een vraagje aan audiotic. Ik heb ook isolatiebehang van Gamma. De lijm is er echter niet meer.  Heb nu professionele behanglijm voor zwaar behang. Denk jij dat dat werkt bij dit isolatiebehang?
Alvast bedankt!

joep

Citaat van: mountainbiker op juli 18, 2013, 21:52:01
Gisteren nieuwe kunstoffen kozijnen gekregen ipv de oude houten en nieuw dubbel glas.Hoor niet of nauwelijks meer het zware verkeer buiten!! Geluid van de installatie klinkt duidelijk beter zonder deze ongewenste bijgeluiden van buiten.Moet deze ook kwa volume lager zetten omdat het anders veel te hard gaat. HB HB

Proficiat!  pompom

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.