Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

de hele ochtend al op de pc via Windows

En lekker hits vanaf 90 tot nu en dan weer lekker spaanse hits etc. hello


http://www.citypopradio.es/index2.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

robbie



Niber

Vrouw is een avondje met een stel meiden op pad.
Oudste dochter is uit logeren bij opa en oma, de jongste ligt (eindelijk) lekker te slapen.

Rijk voor mezelf!  pompom

Net even het journaal op tv gekeken en nu beginnen we lekker rustig met Townes van Zandt!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Inmiddels:




Ik ben altijd wel een beetje verliefd op Katie Melua.
Mooie liedjes en stem, maar god wat een geslaagd vrouwelijk exemplaar om naar te kijken zeg.  notworthy

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

Citaat van: Niber op november 08, 2013, 21:12:55

Mooie liedjes en stem, maar god wat een geslaagd vrouwelijk exemplaar om naar te kijken zeg.  notworthy


:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Herman van Veen. Alle 40 goed. 2013.

Rob46

Shelby Lynne. Just A Little Lovin. SACD. 2007.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

@ Niber 

Katie heeft idd een erg mooie stem ook de kwaliteit van de opname,s zijn erg goed heb div cd,s van haar , de dvd met concert in Stuttgart is de moeite waard om die aan te schaffen  :yes:



Marantz 81


Marantz 81

Volgens de buurvrouw stond die een keer zo hard dat ze dacht bij mij in de woonkamer te zitten  :-D


http://www.youtube.com/watch?v=todRqOfkm-M