Marantz > Luidsprekers

Het optimaliseren van opstelling boxen met laser + waterpas

<< < (3/14) > >>

John Wx:
Het gaat soms gek hier op het forum
Maar het moet nie gekker worden
Twijfel over het donateurschap voor dit toch wel leuk forum

HiFi gek:

--- Citaat van: MadVillain op december 31, 2009, 14:41:16 ---
 Hoeveel kost zon lasermeter?

--- Einde van citaat ---

Dat hangt er helemaal vanaf welke je koopt .

Er zijn goedkope te koop bij de ALDI en LIDL die geïntegreerd zijn in een waterpas van 60 cm lang , die kosten bij beide supermarkten 20 euro .

Bij de bouwmarkten hebben ze geen Lasers die geïntegreerd zijn in een waterpas .
Daar verkopen ze enkel losse Lasers , van redelijk geprijst tot over de 100 euro .

Die van mij is de goedkoopste die ik kon vinden , ik ben bij 3 verschillende bouwmarkten langs geweest ( Gamma , Karwij , Praxis ) .
Bij Gamma en Karwij zijn ze veel te duur , daar kun je alleen professionele Lasers op een statief krijgen .

Alleen bij Praxis kun je een redelijk geprijsde Laser kopen , zonder statief dus , maar wel met 2 aparte hulpstukken erbij en een opberg tasje erbij .
Hij is nu in de aanbieding op dit moment voor 29.00 euro , normaal kost die 35.00 euro .

DE LASER WAAR HET OM GAAT IS DE  :   BLACK & DECKER -- BDL 120
HIJ WERKT OP 3 VOLT , DUS MET 2 AA BATTERIJEN  

Mocht je hem kopen , of iemand anders misschien ?
Neem dan even kontakt met mij op , want hij moet wel aangepast worden .
Er moeten namelijk eerst 2 opstakels weg gevijld worden van de beide zijkanten voordat je hem kunt plaatsen tegen de zij wanden van je boxen .

Groeten  EDWIN  B  

viceadmiraal61:
kan veeeeeeeeeeel goedkoper bij blokker heb ik mijn laser gekocht 10,-

Mexicaanse Hond:
Moet je geen high-end laser gebruiken dan?  :wink:

viceadmiraal61:
vergeet nog wat type lifetime  tools in stelbaar een streep horizontaal een streep vertikaal een ster en een punt

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie