vervanger voor mijn PopCorn C200

Gestart door dmeerpa, november 02, 2011, 21:06:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Doordat ik vandaag in Brugge was, ben ik nog maar eens gaan horen hoe het zat met mijn PopCorn C200. Ik had die een maand of drie geleden binnen gebracht voor een herstelling onder garantie. Nu blijkt dat de vertegenwoordiger van Syabase of de erkende hersteldienst overgenomen is. En de nieuwe overnemer beweerd geld tegoed te hebben van de winkel, deze beweerd dit reeds betaald te hebben nog aan de oude eigenaar.

Nu ze vonden ook dat de klant niet langer de dupe mocht zijn. En ze hebben mij de volledige aankoop prijs terug betaald. Dus wel heel netjes wetende dat ik de speler bijna twee jaar heb gebruikt.

Maar nu zit ik dus zonder media streamer/speler. Ik zoek dus een nieuw toestel, de Popcorn is geen optie meer gezien de support in Belgë te wensen overlaat. En het enige toestel die mij aanspreekt de C200 is, die ondertussen een model van 2 jaar geleden is.

Ik wil MP3, LossLess audio afspelen die op een NAS staat. En tevens DVD isos, BD isos en MKV's afspelen die eveneens op een NAS staan. En als het even kan ook de mogelijkheid er een HDD in te steken.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Ik denk dat de HDI Dune de ideale vervanger is. Maar ze hebben zoveel modellen dat ik het verschil niet opmerk. Een display is mooi meegenomen, zodat je niet altijd de TV moet opzetten.

Ik denk aan de HDI Dune HD Max, HD Duo of HD Smart D1.
Wie weet wat de belangrijkste verschillen zijn tussen de HDI Dune HD Max, HD Duo ?
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25