Bekabeling voor Dynaudio

Gestart door the limp man, juni 05, 2011, 16:53:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Citaat van: contour op juli 13, 2011, 18:53:11
Hoi,

een tijdje van het forum afgeweest door verhuizing en dat soort zaken.
nu de hifi weer opgepakt(eindelijk tijd voor).
bekabeling blijft altijd wel een issue tussen mensen die geen verschil horen of mensen die de kleinste verschillen horen......
ik zit daar een beetje tussen in en wil even een tip geven:
het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat: al een tijdje met kabels aan het rommelen en nu ben ik er uit:
Luidspreker kabels de Chord Signature, interlink de Verastarr silver signature, nu de powercords: Verastarr silver signature op de versterker, powerlab op de cd speler.
voor mensen met de(fantastische combi) Marantz Dynaudio is dit heaven!!
persoonlijk vind ik vdHull Cs122 helemaal niets in combi met Marantz....
ik heb heel wat uitgeprobeerd: Andere Chords, Nordost, Audioquest........maar ben op boven staande terecht gekomen.

Rob

Ho en welkom weer,

Je was al eerder lid, onder welke naam?
Welke dynaudio speakers heb je?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

contour

al eerder lid geweest inderdaad en onder een naam..........tja dat konden er velen zijn, ik weet het echt niet meer!!
vrij snel bij aanvang van het forum aangemeld, niet al te veel gepost,dus kon ook niets meer terug vinden.....

maar goed mijn setup(met de in de vorige post beschreven kabels) Marantz PM11S1;Marantz SA15S2, Dynaudio contour 3.0 luidsprekers...(aparte groep voor audio gedeelte)...Al met al een kostbaar setje zo bij elkaar, d.w.z nieuwwaarde, alles welliswaar nieuw gekocht maar met aanzienlijke korting :-)

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

lo

Mooie set met mooie speakers.

Geniet ervan!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

mooi set hoor  :yes: misschien een topic in sets van leden ?

ik heb de cd speler en amp andersom als jou  :wink:

contour

Ja er komt nog wel een setbeschrijving....eerst even op vakantie, dan mooie plaatjes schieten....

even geduld nog......


Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

the limp man

Wilde even late weten dat Ik Van Damme OFC speakerkabel gekocht heb.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Citaat van: the limp man op december 29, 2011, 21:21:36
Wilde even late weten dat Ik Van Damme OFC speakerkabel gekocht heb.

Ben je erin getrapt  clown1 Nee hoor mooie kabel voor een mooie prijs!

Whisper.nl

Citaat van: lo op december 29, 2011, 21:30:08
Dan weet ik van wie.... :-D

Zou beste eens kunnen zijn maar zeker weten doe ik het niet.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

the limp man

Afgemonteerd met Qued Airlock. HB

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Bij wie zij hou de kabels nou gekocht hebben  clown1

the limp man


the limp man

Citaat van: Whisper.nl op december 29, 2011, 23:09:34
Citaat van: the limp man op december 29, 2011, 23:07:49
Afgemonteerd met Qued Airlock. HB

twee maal 5 meter ??

GRoet Whisper

volgens mij had de verkoper een nieuwe kabel....iets met een deadline :mrgreen:

cz79