MIT AVT-1 Speakerkabels (2,4meter)

Gestart door MarkDoif, april 28, 2010, 19:39:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkDoif

Aangezien ik een MIT AVT-1 intelink heb, leek het mij wel zinvol om mijn merkloze (maar wel dikke) speakerkabels te vervangen voor een set "echte" speakerkabels. Nu zie ik heel bijpassend een set MIT AVT-1 speakerskabels te koop en de beste man wil er 300 euro voor hebben (nieuw momenteel 530 euro). 300 euro vind ik zelf te veel en heb hem dan ook een bod van 200 euro gedaan.

Heeft 1 van de mensen hier eigenlijk ervaring met de speakerkabels? Ik moet zeggen dat mijn MIT AVT-1 interlink prima bevalt en ik de verschillen ook direct hoorde toen ik hem 2,5 jaar geleden aansloot (voor 50 euro van vaders overgenomen, die had een MIT Shotgun gekocht).

Goed, laat de informatie/discussies maar weer komen :D
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

JohnWx

vind die 300 euo wel een reeele prijs voor een courant artikel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MarkDoif

Ach, als ik ze voor die 200 euro mag hebben ga ik niet liggen meieren ;).

250 doe ik het denk ik ook nog wel voor...
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

MarkDoif

Oke, deal is rond. Heb re 260 incl verzending voor betaald. Geld is overgemaakt en waarschijnlijk stuurt hij ze morgen op. Hopelijk heb ik ze zaterdag binnen want dan kan ik zaterdag avond lekker gaan uitproberen!!! :D hello HB pompom
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

JohnWx

top man

op een of andere manier vind ik de kabels van 1 merk een betere optie dan losse merken vraag me niet waarom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MarkDoif

Gisteren nog niet binnengekomen dus het wordt dinsdag. Mazzel dat mijn vrouw altijd werkt op dinsdag avond...

Maar goed, toch nog even geduld hebben  :-(
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

MarkDoif

Jeej!!! ze zijn al binnen!  hello pompom

Ik heb ze wel nog even aan moeten passen. De bananen zaten aan de versterkerkant van de kabels en de vorkjes aan de speakerkant. Bij mij moet dit andersom, maar gelukkig zaten de bananen en vorken gewoon met schroefdraad op de kabel. Dus kwestie van losschroeven en weer andersom terug monteren.

Nu staat het spul een beetje in te spelen. Morgenavond kan ik echt lekker gaan luisteren. Dan is mijn vrouw werken en heb ik lekker de tijd :D. Heb net in de gauwigheid even geluisterd (5 minuten) en wat mij in die gauwigheid direct opviel was dat de stemmen veel betere geplaatst waren en het geluid wat dynamischer/speelser is.
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MarkDoif

#8
Wehe lolbroek, ik zal ze straks even maken :D. hello HB

*Edit*

Check foto's bij mijn set: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,4932.60.html
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

MarkDoif

Oh ja, en ik heb ook al jaren een MIT AVT-1 interlink tussen cd-speler en versterker, maar krijg overmorgen ook nog een AVT-3 (laagste in de AVT serie) interlinkje binnen voor mijn tv naar versterker :D
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

JohnWx

Citaat van: MarkDoif op mei 03, 2010, 17:21:09
Wehe lolbroek, ik zal ze straks even maken :D. hello HB

*Edit*

Check foto's bij mijn set: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,4932.60.html

notworthy notworthy notworthy


ps: klinkt het niet gewoon laten zitten voor de looks  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MarkDoif

PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling