Set van Marc

Gestart door MO, februari 05, 2009, 14:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MO

Nieuwe versterker, nieuwe foto....

Er staat hier sinds een paar dagen een nieuwe, tweedehands versterker indruk te maken.
Het is een Densen Beat B-100. Toch weer een vooruitgang t.o.v. de Marantz.

Deze knappert verdient z'n eigen plankje dus ben gisteren fijn aan het  zagen, schroeven, boren en plakken gegaan...



Moest er wel een nieuwe phono voorversterker bij halen en dat is (voor nu) een Pro-Ject Phonobox MKII.
Ben al met al in de gloria.  pompom

Cheers!
bla

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cheese

weer een tevreden Densen genieter...............we worden steeds populairder op dit forum redface redface


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

xander32

Prachtige stereo opstelling :kwijl:.

Sander.

lo

Citaat van: cheese op maart 27, 2010, 11:27:53
weer een tevreden Densen genieter...............we worden steeds populairder op dit forum redface redface


gr kees

densen rulezzzzzzz :-D
Ook met van die pronte knoppen.
Ziet er weer mooi uit hoor, gefeliciteerd pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Citaat van: MO op maart 27, 2010, 11:12:58
Nieuwe versterker, nieuwe foto....

Er staat hier sinds een paar dagen een nieuwe, tweedehands versterker indruk te maken.
Het is een Densen Beat B-100. Toch weer een vooruitgang t.o.v. de Marantz.

Deze knappert verdient z'n eigen plankje dus ben gisteren fijn aan het  zagen, schroeven, boren en plakken gegaan...



Moest er wel een nieuwe phono voorversterker bij halen en dat is (voor nu) een Pro-Ject Phonobox MKII.
Ben al met al in de gloria.  pompom

Cheers!

Mooie opstelling zo met zeer mooie luidsprekers.
Welkom bij de Densen clan  :-D, combineert zeer mooi met Marantz (SA)CD-spelers heb ik zelf ervaren.  hello

MO

Citaat van: jowa op maart 27, 2010, 13:42:21
Mooie opstelling zo met zeer mooie luidsprekers.
Welkom bij de Densen clan  :-D, combineert zeer mooi met Marantz (SA)CD-spelers heb ik zelf ervaren.  hello


Dank je wel!! :-)
Maar als er een betaalbare Densen CD speler voorbij komt.... Hmmmmm

En nu is het tijd voor een La Chouffje.
Goed weekend iedereen!

Prut!
bla

cheese

helemaal eens neem ook een lekker biertje en een goed weekend....

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

MO

#53
Daar gaan we weer...

Nieuwe speakers: de Hyperion 733






                                                       notworthy

bla

MadVillain

Begint de sa7001 niet langzaam een zwakke schakel te worden?

MO

Citaat van: MadVillain op mei 20, 2010, 18:09:15
Begint de sa7001 niet langzaam een zwakke schakel te worden?

Tja, nu ga ik zeggen dat ik het allemaal erg lekker vind zo en dat er voorlopig geen nieuwe spullekes hoeven te komen....

Komt ie:
Ik vind het allemaal erg lekker zo en voorlopig hoeven er geen nieuwe spullekes te komen.


Het is trouwens niet meer de gewone 7001. Tis de KI en dat was echt een groot verschil.
Groter dan het verschil met de CD5001 t.o.v. SA7001.
Komt er ooit een (vooral betaalbare) Densen CD mijnheer voorbij dan...

Cheers!
bla

MO

#56
Pffff, wat een heerlijke speakers!
Deze zagen echt overal doorheen; de Cantussen hadden nog wel eens moeite met het snellere, zware werk, maar de Hyperions lusten alles. Van Jazz tot rock, van Hap Hup tot Triphop. Deze blijven staan...
tenzij

Op naar het mooie weer, weer!  byebye

Cheers!

Marc
bla

MO


Wat nieuwe spullekes:

Nieuw elementje: Goldring 2200. Mooi geluid!


&


W&M Black Magic speaker tuinslangen. Zien er mooi uit!  ;)

bla

xander32

#58
Citaat van: MO op juli 17, 2010, 15:35:45
Wat nieuwe spullekes:

Nieuw elementje: Goldring 2200. Mooi geluid!


&


W&M Black Magic speaker tuinslangen. Zien er mooi uit!  ;)
Gefeli met de nieuwe aanwinsten. Mooie kabel voor `t geld en lees er louter positieve zaken over.

Ik ben echter een leek betreft "plaatjes draaiers" en zie nooit het verschil tussen de elementjes (en waarom die krengen zo duur moeten zijn :-P ). Maar `n ander zal dat weer met andere ht/hifi-aangelegenheden hebben.



Sander.

MO

... Vanavond een Densen B400 Plus bekijken en wellicht meenemen, incl Gizmo  :yes:
Betekend wel dat ik dan Marantz af ben...  redface
bla