Marantz sr 7001 valt uit daarna weer aan!

Gestart door ricardoso, januari 09, 2009, 13:44:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricardoso

Goedemiddag iedereen,

Ben sinds een jaar in het bezit van een marantz versterker  hello, heb sinds een tijdje wat problemen. Ben maar op internet gaan zoeken en kwam ik hier op het forum terrecht heel erg leuk! Bij deze hallo iedereen.

Nu valt de marantz versterker wisselvalig uit, het kan zijn binnen 5 minuten maar ook over een uurtje het stanby lichtje kleurt dan geel. Het duurt dan weer even voordat hij aanspringt kan ook weer 10 min duren. Heel erg vreemd heb deze verschijnselen nog maar sinds een weekje maar het maakt me wel zorgen. Hij staat op de grond geheel vrij dus oververhitting kan het niet zijn, verder zou ik het niet weten, heeft het altijd naar behoren gedaan had eindelijk het idee dat ik het een beetje onder controle had.

Hebben er hier iemand op het forum mischien suggesties,

Wens iedereen alvast een ontzettend fijn weekend,

ricardo

Marvin

gelijk naar de dealer ermee en op laten sturen, er zit nog garantie op...!

gr Marvin.

ricardoso

Ja dat klopt Marvin de garantie zit er zeker nog op,heb volgens mij zelfs 2 jr garantie maar dat zou ik eens moeten kijken. Was meer benieuwd of dit probleem bekend is, of mischien hier iemand wel weet wat er aan de hand is aangezien ik toch 100 km moet afleggen om naar de desbetreffende winkel te brengen.

Alvast bedankt en hoop dat mischien hier iemand mij kan vertellen wat er aan de hand is, straks is het een kleinigheidje of een dom foutje van mezelf?

Fijn weekend, 

Stadium III

Er zitten veel fouten in de 7001 en 6001

Ik heb sinds vandaag een SR 7002 in huis nadat ik mijn SR 7001 al 2x heb weggebracht voor raparatie en nu weer niet goed is

Idd meteen wegbrengen en laten maken !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cheese

ik begin mij steeds meer zorgen te maken over mijn 7001


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Stadium III

Ook voor jou als ie niet goed is wegbrengen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

ricardoso

Heb heb vandaag weggebracht,

Hoop dat het verholpen zal zijn ben benieuwd maar het maakt me wel zorgen te horen dat er vaker problemen aan zijn, heb er 2 jaar garantie op maar wanneer ik problemen blijf hebben zou het dan mogelijk zijn om een ander type model uit te zoeken. Hoe zit dat met de service van marantz, ben er ontzettend blij mee had het veel eerder moeten doen.

Hoop dat ik hem snel terug zal hebben, maar het belangrijkste is dat alles weer 100% is.
Wens iedereen een fijne dag verder en bedankt voor de reacties

ricardo

Marvin

de service is gewoon heel goed, ze hebben dan ook aardig wat ervaring opgedaan...  clown1